چه لزومی داره همه ماجراروبدونیدمگرمسئله مربوط به یکی دوماه پیش است که میخواهیدهمه ماجراروبدونید وپیش خودفکرمیکنیدنکندبازبه فکراقای قبلی باشند هفت سال گذشته یعنی همه چی فراموش شده
حتمادلیلی داره که میگن درباره گذشته نپرسیداگرپرسیدنددروغ نگوییدولی همه ماجراروهم ندونید
اگرنمیتوانیدبااین مسئله کناربیایید بهتراست دخترخانم روهم امیدوارنکنیدبه دنبال کیس دیگری برای ازدواج باشید ازکجامعلوم بعدازشنیدن حقیقت بازتمایل به ازدواج بااین خانم داشته باشیددرحالیکه ایشون به خاطراعتمادبه شماهمه ماجراروتعریف میکنند مسئله ای که شخصی وخصوصی است همانطوریکه شماحق انتخاب داریدایشون هم حق انتخاب دارند پیگیری بیش ازحدشما به نظرمن بی اعتمادی وبدبینی رامیرساند شمامیتوانیدتحقیق کنیدتاهمه چیزرابدانید








علاقه مندی ها (Bookmarks)