7سال قبل؟اگر 7ماه بود یه چیزی یا می گفت دوست بودیم ولی الآن
جای فکر کردن هم نداره.مطمعنی سر مسایل دیگه دول نشدی؟شما
سراغ هر دختری دیگه ممکنه همچین دوره ای رو گذرونده باشه.فکر
می کنم همون موردهای خوب شما رو هوایی کرده.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
7سال قبل؟اگر 7ماه بود یه چیزی یا می گفت دوست بودیم ولی الآن
جای فکر کردن هم نداره.مطمعنی سر مسایل دیگه دول نشدی؟شما
سراغ هر دختری دیگه ممکنه همچین دوره ای رو گذرونده باشه.فکر
می کنم همون موردهای خوب شما رو هوایی کرده.
delgir89 (شنبه 09 شهریور 92), meinoush (شنبه 09 شهریور 92), mercedes62 (شنبه 09 شهریور 92), Pooh (دوشنبه 11 شهریور 92), roseflower (شنبه 09 شهریور 92), shapoor (شنبه 09 شهریور 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)