مگه نمیشه مخاطب حرف حق آدم خودش باشه یا مثلا مگه نمیشه آدم از خودش انتقاد کنه !!؟ اصلاح پذیری و تغییر نیاز به زمان داره و باید تمرین بشه منم سعی خودم رو می کنم البته معیارهام ممکنه با چیزی که تو فکرشو می کنی فرق داشته باشه چون بالاخره آدمها تفاوت نظرهای زیادی با هم دارند .نوشته اصلی توسط گرد آفرید
![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)