به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 فروردین 93 [ 16:20]
    تاریخ عضویت
    1392-6-08
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    570
    سطح
    11
    Points: 570, Level: 11
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 38 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خیلی ممنونم جناب asemani
    اما لطفا این ها رو بشنوید از من :

    حداقل از شما انتظار داشتم که زود قضاوت نکنید و زود برچسب نزنید .

    مرد سنتی چیه؟ مرد مدرن چیه ؟
    واقعا این برچسب ها رو من نمی فهمم (چقدر راحت دسته بندی می کنید. می گویید یا 0 یا 1)
    من نه سنتی هستم نه مدرن.
    من سعی دارم اون راهی رو برم و اون کاری رو انجام بدم که درسته . درست از نظر شخصی من نه . از دید دین . از دید عرف و .... اینها را در خواستگاری هم گفتم. من مسافرت می رم . با خانوادم معاشرت خوب دارم. به فکرشونم.
    اگر برخورد و رفتار من رو از نزدیک با خانوم های فامیل و خواهر و زن داداشم و ارزشی که براشون قائلم و تشویق هایی که برای پیشرفت و درس و کارشون می کنم رو می دید شاید این چنین قضاوت نمی کردید.


    آیا کمک کردن به خانم در زندگی بده ؟ آیا من مخالف این به نظرم میام. من همین الانش ظرفا رو توی خونه می شورم و ... طوری که مادرم خیلی خیلی از من رضایت داره.

    تقسیم بندی بین مدرن و سنتی از کجا پیدا شده؟ آیا نمیشه بین اینها جمع کرد؟ آیا همه چیز سنتی یا همه چیز مدرن درسته؟ آیا نمیشه خوبها رو انتخاب کرد و بدها رو کنار گذاشت؟

    آیا کار کار کردن خانم در هر جایی مناسب اوست؟


    من نه اون سنتی را قبول دارم که زن را از خیلی چیزها محروم می کند و زن در خانه زندانی کرده و او را به چشم ابزار می بیند نه انسان . از این مردسالاری بیزارم.

    و نه اون مدرنیته ای رو قبول دارم که می گه زن باید هر جور بگرده و ... و شوهر بشه ابزار دستش. از این زن سالاری هم بیزارم.

    من دنبال راه درست زندگیم . راهی که شایسته مرد و زن هستش . کمک مرد به زن و زن به مرد تا رسیدن به کمال . حالا شما هر چیزی خواستید اسمش رو بگذارید.







    پ ن : در مورد برابری حقوق مرد و زن هم همین جا می گم حاضرم در تاپیکی جداگانه ، خیلی منطقی با هر یک از دوستان که تمایل داشتند صحبت کنم. اینکه حقوق زن چیست و حقوق مرد چیست و تساوی این دو .
    باز هم در مورد من زود قضاوت کردید در مورد من و گفتید من حقوق زن و مرد را نمی شناسم.
    ویرایش توسط yerahgozar : جمعه 08 شهریور 92 در ساعت 15:21

  2. 2 کاربر از پست مفید yerahgozar تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 08 شهریور 92), roze sepid (جمعه 08 شهریور 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.