به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: کمک......

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1392-5-31
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    50
    سطح
    1
    Points: 50, Level: 1
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    1

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزم این فکرها تو سن تو طبیعیه همه ما اینها را داشته ایم پس بدان بقیه همسنهات هم درگیر فکرهای مشابه هستند هر کس به گونه ای. یکی به قد و هیکلش گیر میده که بلنده یا کوتاهه درشته یا ریزه. یکی به اجزای صورتش. یکی به موهاش یکی به صداش و حرف زدنش و راه رفتنش. خلاصه این مقتضای سن است ولی همه مثل تو فهمیده نیستند که بخواهند این احساس را درست کنند و متاسفانه بعضیها خیلی درگیرش میشند و فکرشان را مشغول میکند و آرایشهای خاصی میکنند و گاهی به سلامتی جسمی و روحیشان صدمه میزنند و ... خودت میدانی که زیباییهایی داری آنها را ببین و از خودت تعریف کن خصوصا جلوی آینه و از خودت لذت ببر .اولش یه کم سخته ولی هر روز چند بار امتحان کن و از فرد تو آینه تعریف کن و مثبتهاش را بگو تاثیر داره این را مشاور بهم گفت برای افزایش اعتماد به نفسم. و بعد ببین چکار میتونی بکنی که از خودت بیشتر لذت ببری مثل ورزش و آراسته بودن و شاد و خندان و بشاش بودن کم کم اعتماد به نفست بالاتر میره . بدان زیباییی نسبی است اگر خودت زشتی ببینی دیگران هم میبینند. خوش به حالت به خاطر سنی که هستی. موفق باشی خانمی.

  2. کاربر روبرو از پست مفید نیلوفر مریم تشکرکرده است .

    **سهیل ** (جمعه 08 شهریور 92)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 09 شهریور 92 [ 10:03]
    تاریخ عضویت
    1392-6-03
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    25
    سطح
    1
    Points: 25, Level: 1
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ام... در مورد همین قد و هیکلم ازشون می پرسم هر چی میگن خوبی عالی هستی من باور نمیکنم فکر میکنم بهم دروغ میگن چون ناراحت نشم!هر چند چند نفری بودن بهم گفتن: شبیه باربی میمونی!مانکنی!نازی!ولی من حرف اونا رو هم باور ندارم همش احساس میکنم همه دروغ میگن به من!!!

    - - - Updated - - -

    ممنون از کمک های همتون ولی به نظر شما قد 161 زیاد برای یه دختر 14 ساله بلند نیست؟

  4. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1392-5-31
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    50
    سطح
    1
    Points: 50, Level: 1
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    1

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شیدا جان مهم اینه که خودت چی فکر میکنی. چرا اینقدر دنبال نظران دیگران هستی؟ سلیقه ها متفاوته زیبایی نسبیه اگر خودت خودت را زیبا ببینی دیگران هم میبینند. فکر نمیکنی داری ناشکری میکنی؟ خیلیها حسرت قد تو را میخورند.

    - - - Updated - - -

    راستی خانمها تا یه سنی سرعت قد کشیدنشون زیاده فکر کنم حدود سن تو و از آن به بعد سرعت رشدشان کم میشود پس نگران نباش خوشحال باش که سالم و زیبا هستی


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.