سلام عزیزم این فکرها تو سن تو طبیعیه همه ما اینها را داشته ایم پس بدان بقیه همسنهات هم درگیر فکرهای مشابه هستند هر کس به گونه ای. یکی به قد و هیکلش گیر میده که بلنده یا کوتاهه درشته یا ریزه. یکی به اجزای صورتش. یکی به موهاش یکی به صداش و حرف زدنش و راه رفتنش. خلاصه این مقتضای سن است ولی همه مثل تو فهمیده نیستند که بخواهند این احساس را درست کنند و متاسفانه بعضیها خیلی درگیرش میشند و فکرشان را مشغول میکند و آرایشهای خاصی میکنند و گاهی به سلامتی جسمی و روحیشان صدمه میزنند و ... خودت میدانی که زیباییهایی داری آنها را ببین و از خودت تعریف کن خصوصا جلوی آینه و از خودت لذت ببر .اولش یه کم سخته ولی هر روز چند بار امتحان کن و از فرد تو آینه تعریف کن و مثبتهاش را بگو تاثیر داره این را مشاور بهم گفت برای افزایش اعتماد به نفسم. و بعد ببین چکار میتونی بکنی که از خودت بیشتر لذت ببری مثل ورزش و آراسته بودن و شاد و خندان و بشاش بودن کم کم اعتماد به نفست بالاتر میره . بدان زیباییی نسبی است اگر خودت زشتی ببینی دیگران هم میبینند. خوش به حالت به خاطر سنی که هستی. موفق باشی خانمی.









علاقه مندی ها (Bookmarks)