جناب نوپو حرف شما درسته ولی در کلیت غلطه
اینکه فرهنگ و مذهب ما ایراد اساسی داره و فرسنگها از اروپا عقب هست شکی نیست
ولی اصلا نمیتونید منکر این بشید در این سالهای اخیر مسلمانان دید بسیار بدی از خود به جهان دادند و خیلی از افراد به حق بچشم تروریست و ادمخوار به این افراد نگاه میکنن و ازشون دور میشن
نمونش قانون زد حجاب در فرانسه برای امنیت بیشتر
پس شما کلیت رو در نظر بگیرید نه اینکه در اونجا بهتر از اینجا هستن
در ضمن بدون شک امار کسانی که از دین و مذهب رویگردان شدن و میشن خیلی بیشتر از کسانیست که به دین و مذهب گرایش پیدا میکنن
چه در اینجا چه در اونجا








علاقه مندی ها (Bookmarks)