من هستم میام نوشته های دوستان رو میخونم ولی خوب چیزی ندارم واسه نوشتن. رابطمون بد نیست عالی هم نیست. دنبال مشاوره حضوری هستم که بتونه یکمی باهامون حرف بزنه.
هر وقت بحثی میشه میگه من حرفامو باهات زدم (درمورد احساساتش و و اخلاقیاتش و رفتاراش) و میگه حق اعتراض به رفتارام رو نداری چون منو قبول کردی اینطوری..
تقریبا تنها مشکلمون همین بحثاست. مشکل خاصی نیست فقط میگه شاد نیستم تو زندگی با اینکه میگه دوستت دارم ولی شاد نیستم و لذتی که بقیه میبرن رو نمیبرم... مشکل ما تو همین یه خط خلاصه میشه. در واقع منم شاد نیستم از این وضع و ازین زندگی. از بیرون چیز بدی توی زندگیمون نیست کمبود خاصی نداریم ولی افسرده ایم یکمی...
ممنون که پیگیر بودین.
[size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا . [/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)