به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 47
  1. #31
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    زمانی دارودرمانی خوب جواب میده که درکنارش رواندرمانی هم توسط روانشاس صورت بگیره.حالت های زمان شیدایت روکامل بنویس ودرزمان افسردگی اونارومطالعه کن.وبرعکس .مخصوصا ببین مواقعی که حس نومیدی بهت دست میده چند ساعت هست وبایه تمرین دراون حالت هر روزمقداری کمترش کن با علم به اینکه یه حالت گذراوکادب هست.چون ۱۵سالت هست ارتباط بابلوغت هم پیدامیکنه وامید میره این حالت دوقطبی بعدازیک دوره ای به تثبیت خلق برسد.اینکه فکرمیکنی فاحشه هستی همانطورکه خودت میدونی به خاطر اغراق جنسی زمان شیداییست .کسانی که بیشتراهل هنرهستند به خاطر فعالیت بیشتر نیمکره راست،احتمال دوقطبی شدنشون در دوره های بیشترهست.اما قرارنیست تا آخر عمرت دارومصرف کنی.میتونی احساساتت روبه شکل رمان بنویسی به شرطی که به نوشتن وابسته نشوی. این تایپیک توضیحاتی درمورد دوقطبی دارد:http://www.hamdardi.net/thread-24066.html

    - - - Updated - - -

    شکت به افراد خانواده واینکه پدرت بهت نظر داشته یاداردبی اساس هست؛این یک حالت کاذب هست که عده ای برای غلبه برمشکلشون دنبال یه"تک علت"هستند وفکرمیکنند قبلاتوسط افراد خانواده یانزدیکان موردتجاوزقرارگرفتند وپس ازاون سعی به قطع ارتباط یاتنفر وانتقامجویی ازفرد موردنظرمیکنندبه امید اینکه مشکلشون حل بشود.تنهایی برات مثل سم هست.نیازت به روانشناس بیشتراز روانپزشک هست باسنی که داری مشکلت میتونه باتوجه به موارد مشابه زودتردرمان بشه.

  2. 3 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    baranbanoo (شنبه 09 شهریور 92), shapoor (دوشنبه 04 شهریور 92), violet (دوشنبه 04 شهریور 92)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 آبان 92 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    263
    سطح
    5
    Points: 263, Level: 5
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    زمانی دارودرمانی خوب جواب میده که درکنارش رواندرمانی هم توسط روانشاس صورت بگیره.حالت های زمان شیدایت روکامل بنویس ودرزمان افسردگی اونارومطالعه کن.وبرعکس .مخصوصا ببین مواقعی که حس نومیدی بهت دست میده چند ساعت هست وبایه تمرین دراون حالت هر روزمقداری کمترش کن با علم به اینکه یه حالت گذراوکادب هست.چون ۱۵سالت هست ارتباط بابلوغت هم پیدامیکنه وامید میره این حالت دوقطبی بعدازیک دوره ای به تثبیت خلق برسد.اینکه فکرمیکنی فاحشه هستی همانطورکه خودت میدونی به خاطر اغراق جنسی زمان شیداییست .کسانی که بیشتراهل هنرهستند به خاطر فعالیت بیشتر نیمکره راست،احتمال دوقطبی شدنشون در دوره های بیشترهست.اما قرارنیست تا آخر عمرت دارومصرف کنی.میتونی احساساتت روبه شکل رمان بنویسی به شرطی که به نوشتن وابسته نشوی. این تایپیک توضیحاتی درمورد دوقطبی دارد:http://www.hamdardi.net/thread-24066.html

    - - - Updated - - -

    شکت به افراد خانواده واینکه پدرت بهت نظر داشته یاداردبی اساس هست؛این یک حالت کاذب هست که عده ای برای غلبه برمشکلشون دنبال یه"تک علت"هستند وفکرمیکنند قبلاتوسط افراد خانواده یانزدیکان موردتجاوزقرارگرفتند وپس ازاون سعی به قطع ارتباط یاتنفر وانتقامجویی ازفرد موردنظرمیکنندبه امید اینکه مشکلشون حل بشود.تنهایی برات مثل سم هست.نیازت به روانشناس بیشتراز روانپزشک هست باسنی که داری مشکلت میتونه باتوجه به موارد مشابه زودتردرمان بشه.

    من یکسال بیشتره که روان درمانی میکنم و هفته ای یکبار پیش روان شناس میرم و یک ساعت صحبت میکنم .
    راستش همین طوره من احساس میکنم توسط یکی ازنزدیکانم یعنی پدرم قبلا مورد تجاوز قرار گرفتم ....

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط mina1234 نمایش پست ها
    متوجه شدم ونوس جان

    میشه لطفا بگی ایا پزشکت با خونوادت هم صحبت کرده یا نه؟
    به خواسته کی رفتی پیش پزشک؟


    فقط با مامانم صحبت کرده ولی من حس میکنم اطرافیان با باور های غلط ذهنش رو شست و شو دادن .
    به خواسته مشاور مدرسم 3 سال پیش رفتم پیش پزشک .
    ویرایش توسط ونوس15 : دوشنبه 04 شهریور 92 در ساعت 23:08

  4. کاربر روبرو از پست مفید ونوس15 تشکرکرده است .

    ammin (دوشنبه 04 شهریور 92)

  5. #33
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    این خیلی خوبه که هم دارو درمانی روباکمک یه فوق تخصص خوب ورواندرمانی رو باکمک روانشناس باهم جلو میبری مطمئنا نتیجه خواهی گرفت_البته بخشی از احساسات متناقض و ناپایدار مربوط به سن وسالت هم هست که همه ما تجربه کردیم و درمانگرت هم اینو درنظر میگیره،با این وجود توکل به خدا وایمان قوی+خودباوری +درجمع بودن و مهمترازهمه بهبود روابطت باپدرومادر کمکهای تکمیلی به خودت هست موفق باشی

  6. #34
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array
    سلام ونوس
    لطفا با روانشناسی خبره و آگاه در رابطه با مشکلاتی که دارید صحبت کنید، یک روانشناس جدید
    البته بدون معاینه شما نمی شه قطعا گفت که چه مشکلی داشته اید یا چه مشکلی برای شما احیانا ایجاد شده
    به نظرم شما دچار اختلال شخصیت مانیک یا دو قطبی نیستید و از مشکل ساده ای که با کمک روانشناس رفتار درمان حل می شه، رنج می برید
    حتما و فورا به يک روانشناس خانم که دکتری روانشناسی داره، و اگاه به روشهای رفتار درمانی هست مراجعه کنيد
    بدون شک طی جلساتی متوالی حال بسیار بهتری رو بدون هیچ گونه دارویی تجربه می کنید

    سوالی بود بپرسید

  7. 6 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 04 شهریور 92), baranbanoo (شنبه 09 شهریور 92), del (پنجشنبه 07 شهریور 92), meinoush (سه شنبه 05 شهریور 92), shapoor (سه شنبه 05 شهریور 92), نگارگر 1986 (سه شنبه 05 شهریور 92)

  8. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 آبان 92 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    263
    سطح
    5
    Points: 263, Level: 5
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sci نمایش پست ها
    سلام ونوس
    لطفا با روانشناسی خبره و آگاه در رابطه با مشکلاتی که دارید صحبت کنید، یک روانشناس جدید
    البته بدون معاینه شما نمی شه قطعا گفت که چه مشکلی داشته اید یا چه مشکلی برای شما احیانا ایجاد شده
    به نظرم شما دچار اختلال شخصیت مانیک یا دو قطبی نیستید و از مشکل ساده ای که با کمک روانشناس رفتار درمان حل می شه، رنج می برید
    حتما و فورا به يک روانشناس خانم که دکتری روانشناسی داره، و اگاه به روشهای رفتار درمانی هست مراجعه کنيد
    بدون شک طی جلساتی متوالی حال بسیار بهتری رو بدون هیچ گونه دارویی تجربه می کنید

    سوالی بود بپرسید


    نه مطمئنم تشخیص درسته دکتر داوری جزو سرشناس ترین دکتر های تهران هستن .
    حتی تو تلویزیون هم برنامه زیاد دارن .

  9. #36
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم ونوس به نظرم به توصیه جناب sciتوجه کنید.ایشون دکترهستند...تشخیص مسائل روحی به مراتب دشوارتراز مشکلات جسمی هست،همیشه اولویت تشخیص با دکترروانشناس هست.روانپزشک باروانشناس درجنبه های همکاری میکنه.حداقلش اینه که مطمئن میشوی.

  10. 3 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    baranbanoo (شنبه 09 شهریور 92), meinoush (سه شنبه 05 شهریور 92), sci (سه شنبه 05 شهریور 92)

  11. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 آبان 92 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    263
    سطح
    5
    Points: 263, Level: 5
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    میترسم .........................................
    از خودم میترسم
    اتاقم شده مثل اتاق پسرهای مجرد
    نه میخوابم نه چیزی میخورم .....
    خسته ام .... خسته ......

    - - - Updated - - -

    میترسم .........................................
    از خودم میترسم
    اتاقم شده مثل اتاق پسرهای مجرد
    نه میخوابم نه چیزی میخورم .....
    خسته ام .... خسته ......

  12. #38
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 13 مهر 92 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1392-5-11
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    429
    سطح
    8
    Points: 429, Level: 8
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 27 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ونوس15
    سلام عزیزم چرا با خودت این کارارو میکنی؟
    پاشو برو بیرون از خونه یه تفریحی یه شادی
    باور کن منم اوضاع زندگیم خوب نیست پدری که هیچ صلاحیتی نداره داره هفته یک بار میاد بچه رو ببنه اونم چند بار تهدید کرده که برای همیشه میبرمش یه چشمم گریست لبام میخنده تا مردم فک نکنن کم اوردم باور کن پسرم میبرم از خونه بیرون با ترس که یه دفه نیاد بدزدتش چون گفته
    خانوادمون هم یه بحران مالی رو طی کردن ولی الحمدالله الان اوضامون خوبه و مشکل مالی نداریم
    خودمم کارای اینترنتی میکنم مثل هلپ نویسی این حرفا اعصاببم داغون بخاطره زندگیم ولی چه میشه کرد
    باید یه یا علی بگی پاشی مگه با ناراحتی چیزی درست میشه بخد آبچی بخد خدا خوشش میاد خندهاتو ببنه
    یه کلاس ورزشی اگر میتونستی بری خیلی عالیه

    عزیزم من دوستانی مثل شما هم داشتم توی دوران دبیرستان داشتم آدم هایی که مادر و پدرشون از هم جدا شده بودن خونه مادربزرگ زندگی میکردن که آأدم های خوبی اونجا رفت آمد نداشتن نظارتی بر روشون نبود حتی سر ازدواجشونم به پسرا بد بین شده بودن از رابطه جنسی بدش مییومد ولی خدا کمکشون کرد یه آدم خوب فرستاد براشون ازدواج کردن عاشق همسرشونن با اینکه با ترس فراوان ازدواج کردن ان مع العسر یسری




  13. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مهر 95 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1392-3-09
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    2,749
    سطح
    31
    Points: 2,749, Level: 31
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    106

    تشکرشده 29 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ونوس عزیزم سلام
    ونوس جان حست به برادرت چجوریه؟
    رفتار خانوادت با تو و اون چی؟

  14. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 18:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    742
    سطح
    14
    Points: 742, Level: 14
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    79

    تشکرشده 116 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array
    http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._Landscape.jpg

    - - - Updated - - -

    http://www.janblencowe.com/resources/img/blog_img/4152/TheCarryingPlaceWEB.jpg
    http://artforthesoulofit.com/wp-content/uploads/Enter-2013MAY-w.jpg
    http://www.janblencowe.com/resources/img/blog_img/4152/TheCarryingPlaceWEB.jpg
    http://www.bechler-arts.com/audrey/561-600/578a.jpg
    http://cdn.theatlanticcities.com/img/upload/2013/01/31/Youngstown.MillCreek/largest.jpg
    http://p1.pichost.me/i/11/1339932.jpg
    http://www.deshow.net/d/file/travel/2009-06/brazil-landscape-580-2.jpg
    http://www.deshow.net/d/file/travel/2009-02/landscape-photo-manipulation-415-2.jpg
    http://dreyercoaching.com/wp-content/uploads/2013/05/Maine-lighthouse.jpg
    http://arkanumdeslichts.ch/wp-content/uploads/Landscape-Pictures-11.jpg
    http://cdn.wallwuzz.com/uploads/landscape-wallpaper-fantasy-wallpaperswide-novembro-wallpapers-array-wallwuzz-hd-wallpaper-6196.jpg
    .................................................. ................................................
    با سلام.وقت بخیر...
    این ها همه عکس از منظره هستند...بیشتر به درد کشیده شدن با پهنای قلم گرافیت یا زغال و گچ پاستل و مداد میخورن...میتونی هم با قلم و اب مرکب کار کنی...اون هم بدک نیست...
    فردا براتون چند تصویر میگذارم از طراحی منظره با مداد و گرافیت و ...بیشتر هدفم این هست که با دیدن اونها علاوه بر اینکه میتونید از مناظرشون بهره برده و از روی اون ها بکشید با دیدن نحوه قلم گذاشتن روی کاغذ و نحوه ایجاد حجم ها اشنا بشید.منظورم اینه که مثلا چطور میشه با چند خط یا سایه روشن حجم اب رو ایجاد کرد یا مثلا سطح اب رو نشون داد یا انبوه درختان و ...
    ونوس عزیز باز هم بهت تاکید میکنم بزن از اتاقت بیرون...برو جایی داخل یه پارک یا یه فضای باز و اونجا نقاشی بکش...لازمش یه کاغذه و یه شاسی چوبی و دوسه تا گیره و چندتا قلم و گچ پاست سفید و یه کنته...کلش روهم خیلی بشه پونزده تومن.بازم بهت میگم خواهرم...بزن از اتاق بیرون و خودت رو از کامپیوتر و نت بیشتر جدا کن.بگذار ذهنت ازاد بشه.خوبی نقاشی تو محیط اینه که فقط به محیط طبیعت اطرافت نگاه میکنی و این خیلی ارامش بخشه.میدونم از اول اول بیرون کار کردن کمی مشکل به نظر میاد اما درستش همینه.اشکال نداره اگرم خوب نشه یا خوب نکشی...مهم این هست که بیرونی...مهم این هست که فکرت چند ساعت رها میشه و احتمالا ارومتر میشی.
    امیدوارم روزی پیشنهادم رو انجام بدی...بازم میگم از امتحان کردنش ضرر نمیکنی...

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ونوس15 نمایش پست ها
    میترسم .........................................
    از خودم میترسم
    اتاقم شده مثل اتاق پسرهای مجرد
    نه میخوابم نه چیزی میخورم .....
    خسته ام .... خسته ......
    از چی دقیقا میترسی؟
    چرا کمی حال و هوای اتاقت رو عوض نمیکنی؟جای وسایل مثلا؟فکر نمیکنی بهتر باشه؟


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.