به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30
  1. #21
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 مرداد 92 [ 00:36]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    41
    سطح
    1
    Points: 41, Level: 1
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shervin نمایش پست ها
    cib تا حالا توعمرت واسه پول کار کردی؟! چقدر؟!
    منظورت چیه ؟ آره کار هم کردم ... اونم از 16 17 سالگی...! سالهای دبیرستان تابستونا میرفتم در دکون داییم ... یه مدت توی کافی شاپ کار کردم ... این آخرا هم ویزیتوری میکردم که با اتفاقی که افتاد خونه نشین شدم. من بابام چون آدم عقده ای و خسیسیه و سرم منت میزاره برای پول توجیبی خودم کار میکردم که دستم تو جیبش نباشه (کمتر باشه)... ولی دوست عزیز اینو بدون توی مملکت ما با کارکردن کسی پولدار نمیشه ...

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 دی 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    3,418
    سطح
    36
    Points: 3,418, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    573

    تشکرشده 935 در 360 پست

    Rep Power
    67
    Array
    چراماجووناعشق روبااحساس اشتباه میگیرم
    برادرعزیزمگه میشه یه ماهه عاشق شد
    مگه میشه دل ادم یه ماه اسیربشه
    چرااحساسات ادم میگه میشه ولی عشق مقدسه زمان بره بایدطرفت روبشناسی تاعاشقش بشی بتونی بهش تکیه کنی دوست داشته باشه ودوسش داشته باشی
    فرق عشق وهوس روبخون تابدون عاشق بودی یاهوس بود

  3. کاربر روبرو از پست مفید roseflower تشکرکرده است .

    shapoor (دوشنبه 07 مرداد 92)

  4. #23
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 مرداد 92 [ 00:36]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    41
    سطح
    1
    Points: 41, Level: 1
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    من نمیدونم چرا اینجوری ام ؟ از وقتی اونو دیدم حالم از هرچی دختره دیگه بهم میخوره ! بقول یکی میگفت آدم باید دوران آماتوری رو با دخترایی بگذرونه که دوستشون نداره ... شانسه ما اولین دختر بهترین دختر بود ... قبلا هم دوست دختر نداشتم خیلی بی تجربه بودم نتونستم نگه دارمش...

  5. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 87 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خوبه پس مزش رو می دونیی! نمی خوام بزنم تو ذوقت ولی زندگی کردن خودت می بینی که پول می خواد...! این حالا یکی از 1000 تا مسئله اس می تونن باعث شن عشقت تبدیل به نفرت بشه!
    یکم فکر منطقی فکر کن!

  6. #25
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 مرداد 92 [ 00:36]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    41
    سطح
    1
    Points: 41, Level: 1
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط roseflower نمایش پست ها
    چراماجووناعشق روبااحساس اشتباه میگیرم
    برادرعزیزمگه میشه یه ماهه عاشق شد
    مگه میشه دل ادم یه ماه اسیربشه
    چرااحساسات ادم میگه میشه ولی عشق مقدسه زمان بره بایدطرفت روبشناسی تاعاشقش بشی بتونی بهش تکیه کنی دوست داشته باشه ودوسش داشته باشی
    فرق عشق وهوس روبخون تابدون عاشق بودی یاهوس بود
    اگه هوس بود توی این 2 ماه دنبال یکی دیگه میگشتم... آره میشه توی یه ماه عاشق شد .. توی زمان کمتر هم میشه عاشق شد ... خیلیا بودند اصلا با طرف حرف نزدند فقط دیدنش عاشقش شدند ...

  7. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 87 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دادش بذار چیزی رو که دوست داریو بگم: برو پا گیرش شو اونم دختره یکم ناز میکنه ولی برمیگرده!
    ولی سال بد بیا همین حا کارت دارم!!

  8. #27
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 مرداد 92 [ 00:36]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    41
    سطح
    1
    Points: 41, Level: 1
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    یه چیزی رو یادم شده توی پست اول بگم ... ببینید من خودم میدونم که به اندازه کافی برای اون خوب نیستم ... راستشو بخواید اصلا هم قصد ازدواج ندارم (مگر اینکه تا 5 الی 10 سال دیگه پولدار باشم. تعریف از پولداری: خونه توی بالاشهر، ماشین خوب ، درآمد خوب) من الان مشگلم اینه که چرا باهام حرف نمیزنه؟ نمیگه از چی دلخوره ؟ چرا یه هو الکی همه چی خراب شد؟ درد من ایناست ... دلم میخواد یبار دیگه ببینمش خوب حرفاشو بشنوم خیالم راحت بشه ... اینجوری من خیلی آروم میشم ... حسرتش تا ابد به دلم میمونه اما بهتر از اینه که گیج و مات و مبهوت باشی که چرا اون همه عشق و محبت آخرش این شد ؟

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط shervin نمایش پست ها
    دادش بذار چیزی رو که دوست داریو بگم: برو پا گیرش شو اونم دختره یکم ناز میکنه ولی برمیگرده!
    ولی سال بد بیا همین حا کارت دارم!!
    اگه میخواست برگرده تا الان بر میگشت ... هرچی ناز کرد نازشو کشیدم ...
    ویرایش توسط cib : دوشنبه 07 مرداد 92 در ساعت 00:21

  9. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 خرداد 97 [ 16:29]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    3,573
    سطح
    37
    Points: 3,573, Level: 37
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 32 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست خوبم
    شاید حرف الان بنده خیلی روی شما تاثیری نذاره، اما دوستانه خدمتتون عرض می کنم که من خودم الحمدلله در همچین شرایطی نبودم اما دوستانم بودند و دیدم که چگونه پس از قطع یک رابطه، اینطوری به هم می ریزند. و همون دوستام بعد از گذشت چند ماه به زندگی عادی خودشون برگشتن
    وقتی ازشون می پرسیدم که به این تندی فراموش کردید!؟ می گفتن نه ولی فهمیدیم که زندگی ادامه داره و بله ادامه داره. البته شخصیت افراد متفاوته ولی دوستان صمیمی من که همشون شخیصت نسبتاً منطقی دارند با این مسئله کنار اومدند (نمیگم کاملاً منطقی چون اگر کاملاً منطقی بودند وارد رابطه های اینگونه نمی شدند!)
    پیشنهاد می کنم دو مطلب زیر رو مطالعه بفرمایید:
    http://www.hamdardi.net/thread-19072.html
    تفاوت عشق و هوس{ در ارتباط دختر و پسر یا در ازدواج

    تاکید می کنم مطلب دوم رو حتماً تا انتها بخونید چون به هیچ وجه شعاری نیست. و بر اساس همین مطلب و جمله ی زیر که شما گفته اید:
    من میخوام اون مال من بشه مگه این گناهه؟ کسی پیدا بشه بهتر از من بتونه خوشبختش کنه اما اندازه ی من عاشقش نمیشه...
    جسارت بنده رو ببخشید که صریح عرض می کنم، با استناد بر مطلب تفاوت عشق و هوس و اینکه شما ایشون رو می خواستید برای خودتون نه برای خودشون (!!) این هوس هست نه عشق. البته به طُرُق دیگر هم میشه این رو اثبات کرد. (مثل مدت زمان کوتاه رابطه ی شما، و قضیه ی عشق (هوس) در یک نگاه و ...)
    و به نظر من ایشون بهترین کار رو کردند که به این رابطه ی غلط خاتمه دادند.
    به نظر من شما هم با تلقین به خودتون از ایشون دل بکنید و زندگی خودتون رو ادامه بدید!
    ویرایش توسط Darkness : دوشنبه 07 مرداد 92 در ساعت 00:50

  10. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 شهریور 92 [ 09:27]
    تاریخ عضویت
    1392-5-29
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    22
    سطح
    1
    Points: 22, Level: 1
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0
    تشکرشده 3 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزیز این چیزایی که تو از نداشتنش حرف میزنی راه های تسکین زود گذره!
    چه موضوعی پیش اومده که فکرمیکنی از شما بدش اومده؟؟؟؟ چرا تموم کرد؟؟؟؟
    اینا چیزاییه که باید عمیقا بهش فکرکنی و بعد دنبال آروم شدن بگردی!
    اگه اس بدی یا بزنگی حال خودت خراب تر میشه

  11. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 خرداد 93 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,443
    سطح
    21
    Points: 1,443, Level: 21
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 105 در 70 پست

    Rep Power
    0
    Array
    این چیزارو میگی یاد گذشته خودم میافتم و روح و روان آسیب دیده الانم ولی من دخترم
    سنت کمه هنوز خیلی داغی
    ولی میدونی مشکلت چیه ... مشکل اینه که اون جوابتو نمیده اگه جواب میداد تو این آزادیو پیدا میکردی که اگه اونو نخوای باهاش نباشی انوقت انقد نمیسوختی
    البته به نظر من اون داره کار درستی انجام میده و امیدوارم هیچوقت جوابتو نده
    اینو گفتم چون خوبی هر دوتونو خواستم


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با این ازدواج غلط افسرده و داغونم
    توسط raha69 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 خرداد 95, 22:49
  2. یک هفته از طلاقم میگذره خیلی داغون شدم
    توسط مینا 66 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 13 تیر 94, 22:36
  3. افکاری که از ذهنم بیرون نمیره و داره داغونم می کنه!
    توسط tonio_m2000 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 اردیبهشت 93, 13:44
  4. چی جوری با غول بدخوابی مبارزه کنم؟
    توسط سپیده سحر در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 91, 19:19
  5. داغونم کمکم نمی کنید؟
    توسط من تنهام در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 91, 23:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.