سلام پیدای پنهان عزیز
من نمی دونم شما چند سالتونه .. اما عزیز من.. واقعا تو این دوره زمونه آدم ها راحت نمی تونن به کسی که می بینن و چند ماه در ارتباط هستن اعتماد کنن بعد شما چطوری دل بستی و می خوای که یه رابطه ای که نمی دونی اصلا طرف مقابلت کی هست , از چه خانواده ای هست اعتماد کنی و ادامه بدی ؟
من خوشحالم که همین ابتدای اشناییتون رابطه ی شما با هم سرد شد (چون معلوم نیست اون آقا کی هستو از چه فرهنگی!!) تمومش کن .. واقعا به صلاحت هست که تموم کنی ..
پسری که یه دخترو واقعا دوست داشته باشه و بخوادش به همین راحتی دنبال یه بهانه نیست برای تموم کردن رابطه و قضیه خواستگاری هم کش نمی ده از ترس از دست دادن اون دختر ! نه مثل این آقایی که شما می گی فقط دنبال یه بهانه بوده..








علاقه مندی ها (Bookmarks)