به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آذر 94 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-07
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    3,323
    سطح
    35
    Points: 3,323, Level: 35
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,117

    تشکرشده 633 در 254 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دخترک نمایش پست ها
    سلام دیروز با شوهرم سر پنهانکاریش دعوامون شد اولش اون هیچی نگفت ولی من بدجور تحقیرش کردم بعدشم گفتم طلاق میخوام اونم گفت اگه بهونت زلاقه من طلاقت نمیدم چون دوست دارم ولی من بازم بد حرف زدم صبح دیگه دیدم خبری ازش نیست اس دادم اخه دعواهای ما در بدترین حالتش نیم ساعت طول میکشه اس دادم ولی جواب نداد زنگ زدم گفت نمیخوام باهات حرف بزنم منم عصبی شدم کلی گریه کردم حالا میگه طلاق میگه ما باهم نمیسازیم اولش گفتم باشه ولی بعد دیدم من نه سر پناهی دارم که بهش تگیه کنم از طرفی شوهرمو دوست دارم اونم همیشه تا میتونست بهم محبت میکرد ولی من تا چیزی میشد با طلاق میترسوندمش حالا میگه جدا شیم دارم دق میکنم اگهجداییو بخواد من خودکشی میکنم.بهم بگید چیکار کنم هر راهی به ذهنم رید امتحان کرد هر طوری میتونستم باهاش حرف زدم فایده نداشت میگه زنگ میزنم به خانوادت میگم من اون لحظه دق میکنم
    دوست عزیز اولین کاری که شما لازمه انجام بدی اینه که رو رفتار و احساساتتون کنترل داشته باشید و عاقلانه تصمیم بگیرید. به هیچ عنوان حرف طلاقو نزنید. نتیجش این میشه که همسرتون فکر میکنه دوسش ندارید و با وجود علاقه به شما حرف طلاقو میزنه. شما اگه سر پنهان کاری یا هر چیز دیگه که مشکل دارید نه باید بد حرف بزنید و نه باید حرف جداییو پیش بکشید. نذارید حرمت بین شما از بین بره. همین طور اگه همسر شما هم متوجه بشه که شما از طلاق می ترسید ممکنه کار شمارو تکرار کنه.
    پدرم روضه رضوان به دو گندم بفروخت
    من چرا ملک جهان را به جوی نفروشم

  2. کاربر روبرو از پست مفید shapoor تشکرکرده است .

    دخترک (چهارشنبه 06 شهریور 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خانواده ی شوهرم وشوهرم با مخفی کاری و دروغگویی منو احمق فرض میکنن!!!
    توسط پشیمانی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آذر 93, 09:11
  2. عذاب وجدان در مورد دروغگویی
    توسط hello در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 24 خرداد 92, 13:18
  3. دروغگویی همسر
    توسط Tinaa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 شهریور 91, 18:11
  4. دروغگویی مادر شوهر
    توسط رنیا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 11 شهریور 91, 00:42
  5. دروغگویی همسرم
    توسط nature در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 21 مرداد 91, 00:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.