سلام
این نظر شخصی منه واسه مشکل شما ،به نظر من اینکه همسر شما با کسی دوست بوده و شما در دوران نامزدی پی بردی و گذشت کردی خب منطقی بوده اما الان که ازدواج کردین نمیشه راحت ازش گذشت و باید بدون گریه و زاری و خیلی منطقی باهاش حرف بزنی و ازش دلیل بخوای که چرا همچین رابطه ای رو با داشتن شما باز هم ادامه میده و مطمئن بشی شاید واقعا همسرت تو یه شرایط بحرانیه که اون خانم براش ایجاد کرده و نمیتونه از شرش راحت بشه و اگه همسرت واقعا پشیمونه و میخواد جبران کنه با کمک همدیگه شر این مزاحم رو از زندگیت کم کنی ولی اگه وافعا همسرت ببخشید "قبیحانه" این رابطه رو ادامه میده بهتره خیلی محکم جلوش وایستی یه جایی باید دوست داشتن رو کنار گذاشت و محکم برخورد کرد تا همسرت بفهمه حق نداره با وجود شما به کس دیگه ای حتی فکر کنه![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)