نه عزیزم.یک ماه اصلا زمان زیادی نیست.باید خیلی بیشتر از اینها زمان بذاری و تحمل کنی و کم کم قلق شوهرت دست بیاد و بدونی تو هر موقعیتی چطور آرومش کنی.پس سعی کن همینطور ادامه بدی.آروم باشی و نقش زنو براش بازی کنی.زندگیتونو گرم تر کن و شادتر
تشکرشده 214 در 130 پست
نه عزیزم.یک ماه اصلا زمان زیادی نیست.باید خیلی بیشتر از اینها زمان بذاری و تحمل کنی و کم کم قلق شوهرت دست بیاد و بدونی تو هر موقعیتی چطور آرومش کنی.پس سعی کن همینطور ادامه بدی.آروم باشی و نقش زنو براش بازی کنی.زندگیتونو گرم تر کن و شادتر
سان آی (شنبه 09 شهریور 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)