سلام وروز به خیر.
نیلای عزیزم نمیدونستم که تو همون سابینای خودمونیخیلی خوشحالم که برام پست گذاشتی، این آقایی که من باهاش اشنا شدم همشهری شماست ، چند روزه ادعا میکنه که من به تو علاقه دارم و همه چیزت رو میپسندم ولی نمیدونم با خونواده م چیکار کنم که اجازه نمیدن من با دختری خارج از این شهر ازدواج کنم و ابراز میکنه که غالب مردم این شهر همینطوری هستن و متعصب روی مردم خودشون و فقط با خودشون ازدواج میکنن. میخواستم ازت بپرسم درسته همچین چیزی یا داره بهونه میاره
![]()







خیلی خوشحالم که برام پست گذاشتی، این آقایی که من باهاش اشنا شدم همشهری شماست ، چند روزه ادعا میکنه که من به تو علاقه دارم و همه چیزت رو میپسندم ولی نمیدونم با خونواده م چیکار کنم که اجازه نمیدن من با دختری خارج از این شهر ازدواج کنم و ابراز میکنه که غالب مردم این شهر همینطوری هستن و متعصب روی مردم خودشون و فقط با خودشون ازدواج میکنن. میخواستم ازت بپرسم درسته همچین چیزی یا داره بهونه میاره

علاقه مندی ها (Bookmarks)