از نظر من اشکال اینه ادما نمیدونن چی میخوان
از مادرشون میخوان برن براشون عشق پیدا کنن
خودشون میرن تو محله و خیابون و دانشگاه میخوان مادرترزا رو داشته باشن
اول باید تکلیف خودتون رو روشن کنین دنبال چی هستین بعد بگردین پیداش کنین
اقا مجیدم فکر میکنم مطلب درستو جواب دادن به شعار و حرفای بی پایه ای که فقط در کتابها و شعرها میشه پیداشون کرد ولی واقعیت چیزای دیگه ای به ما نشون میده








علاقه مندی ها (Bookmarks)