وای چه بحث جالبی.
اول از همه اینکه من نفهمیدم پاک بودن خوبه یانه؟؟؟؟؟
اخه هر پسر پاکی که دیدم گیر یه دختر ناپاک افتاد و هر دختر پاکی که میشناختم گیر پسر ناپاک تهشم گفتند طرف ناپاک زرنگ بوده.
اقا پسرهای محترم ایا مشکل شما فقط پول نداشتنه؟؟؟ببخشید ولی نصفتون از قبول مسوولیت میترسید و بعضی هاتون میگید بی خیال ازدواج میرم کوچه و خیابون پر دختره.
من خیلی از دخترها رو میشناسم که فقط یه جو غیرت و وجود و ایمان از طرفشون میخوان همین ولی پسر میره خواستگاری سریع تعداد بچه هارو میشماره میگه نه فردا روز به طرف ارثیه کم میرسه.یا اشتباهی به جای اخلاق و رفتار دختره به هیکل و قیافه اش نگاه میکنن.
یه ایرادم به دخترها خواهشا تا عقدتون رو خوندن فکر نکنید پسر مثل ماشین به نامتونه بابا طرف ادم.بعضی دخترها عادت دارند بعد عقد پسرها رو به طور کاملا موذیانه از خانواده اش جدا میکنند به خدا گناه داره مادر و پدر اونم ادمند.(این تیکه درد و دل یه خواهر بود)








ولی با توکل خدا به یاد خدا ازدواج کردیم الان شکر خدا یک مجلس خوب گرفیم و یک خونه خریم کاربار رو روال سختیم کشیدیم و الانم خیلی سخته ولی خدا شکر داریم میسازیم باور کنینید
ما برای خرید خونه حتی یک ملیونم نداشتیم ولی از اسمون واقعا امد برای مجلس مونم همیطور اونم از اسمونم امد هنوز خودمون تو کفیم که این پولا رو جمع کردیم باور کنید خدا بزرگ خدا حواسش به همهی ما هست باور کنید
وای خدا یا فهمیدم گفتم که منم زیاد مومن نیستم فقط گفتم تو این مورد بجز خدا نمتونیم به کسی اعتماد کنیم کمک بخوایم فقط همین منظور بود منظورم این بود انقدر گله نکنید پاشید خدا دستتون میگیره من نمیگم بی فکر عمل کنید خوب ما هم مسلما یک چیزای رو در نظر گرفتیم و ازدواج کردیم میگم سخت نگیرید زندگی زیباست زیبا نگاه کن برادر عزیز انقدرهم از دست من حرص نخور سرخ میشی ها

علاقه مندی ها (Bookmarks)