
نوشته اصلی توسط
شیدا.
دلسا جان،
تاپیک جدیدت را دیدم. امیدوارم مشاوره و راهنمایی های بهتری بگیری.
در مورد آخرین پست فاطیما، نظر من این هست که این روش (انال 6 ) را پیشنهاد نکن.
من متخصص نیستم. تا جایی که می دونم فاطیما جان هم تخصص روانشناسی و مشاوره ندارند.
لطف می کنند و دوست دارند که به شما کمک کنند. اما احساس کردم این پست آخرشون درست نیست.
شما تا الان به اندازه کافی به خاطر رفتارهای همسرت احساس بد نسبت به خودت داری.
انال 6 تاثیر بدی روی شما خواهد گذاشت. مخصوصا اگر موفق نشی و رفتار همسرت اصلاح نشه.
نظر من این هست که امتحان کردنش اصلا درست نیست.
صبر کن انشالله توی تاپیک بعدیتون مدیر سایت یا کارشناسها جواب بدن.
علاقه مندی ها (Bookmarks)