من هرچي زدم ميگفت اگه ميخواين تكرار كنيد كليد تكرار رو بزنيد .اما هيچي به عنوان نتيجه بهم نشون نداد..
منم حوصله ام سر رفت صفحه رو بستم![]()
تشکرشده 197 در 81 پست
من هرچي زدم ميگفت اگه ميخواين تكرار كنيد كليد تكرار رو بزنيد .اما هيچي به عنوان نتيجه بهم نشون نداد..
منم حوصله ام سر رفت صفحه رو بستم![]()
a_b (سه شنبه 19 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)