دوست عزیز سارا جان
آخه رسم نیست که پسر به تنهایی به خواستگاری دختر بیاد به خاطر همین هم خودش نمیاد بر فرض هم اگر این کارو بکنه و ما با هم ازدواج کردیم اونوقت می دونن چه حرفایی پشت سر منه ؟ همین الان هم که هنوز هیچ خبری نیست و هیچ اتفاقی نیوفتده بهم تهمت می زنن که تو پسر منو و عقل پسر منو دزیدی . فکر کن اون موقع دیگه به من چی می گن ؟
یه چیز دیگه اینکه من دوست دارم وقتی وارد خونواده شوهرم می شم مورد احترام همه خونواده اش باشم اگه این کارو بخواهیم بکنیم که اونها حتی واسه خونواده من هم احترام دیکه قائل نحواهند بود چه برسه به خود من .







علاقه مندی ها (Bookmarks)