سلام دوستان همدردی.
امیدوارم حالتون خوبه خوبه خوب باشه.
میخوام یه تاپیک دیگه بزنم و اونجا مشکلم را یه طور دیگه ای بیان کنم. از مشاوران سایت و بقیه هم درخواست میکنم به اون تاپیک برن و بهم کمک کنند.
من مشکلاتی داشتم که از خانوده خودم(پدر و مادرم) نشات گرفته و حالا تاثیر بدی روی زندگی من گذاشته.
می دونم شاید در مقابل مشکلات دیگران خیلی مشکلم بزرگ به نظر نرسه اما خیلی برام سخته چون از بچگی هیچ وقت محبت واقعی ندیدم و روحیه حساسی پیدا کردم.خیلی مشکلات بزرگتر از این را با همسرم توی زندگیمون حل کردیم اما این تبدیل شده به یه بن بست.
خواهش میکنم به تاپیک جدیدم که در بخش این بخش ایجاد می کنم برید و راهنمایی ام کنید.میدونید من بعد ازایجاد این دو تا تاپیک متوجه شدم که مشکل واقعی که توی زندگی من را آزار میده و نمیذاره اون طور که باید باشم چی هست و میخوام اونجا بیانش کنم.









علاقه مندی ها (Bookmarks)