دلم میخواست سوالاتی از فرشته ی مهربان در جهت باز شدن ذهنیت آقای آرام داشته باشم که به نظر شما رفتارهای پرخاشگرانه ی این خانم از سر
نیاز و محبت و نداشتن و نگرفتن توجه همسر و خانواده ی همسر آقای آرام بوده یا
واقعا فکر میکنند این کارها تنها راه گرفتن حق ایشون (حقی که خیلی مشخص نیست واقعا حقشون هست یا تماما پرتوقعی این خانم هست ) هستش؟
آیا انفعال آقای آرام پر و بال بیشتری به همسرشون در نوع رفتارشون ایجاد نکرده؟
زندگی یه اتوبان دوطرفه ست؛ من احساس میکنم هرچقدر توی این اتوبان خانوم ایشون تند و سریع حرکت کنند؛ آیا ایشون نمیتونستند با رفتارهای درست و راه های ارتباطی درست؛ همسرشون رو شرمنده کنند و یک زن رو به ذات و اصل خودش که نهایت اون؛ دریافت عشق و محبت و داشتن آرامش روانی در زندگی هست برسونن؟
یا اینکه واقعا شخصیت بعضی از آدم ها با فطرت اونها ممکنه متضاد باشه؟
آرزوهایم مشخص است و دست یافتنی و
من
برای رسیدن به آنها نهایت تلاش خود را خواهم داشت!
و امروز
من شاکرم! شاکرم که خداوندی دارم که
آرزوهایم رو به من هدیه دادند و
منه انسان
چیزی رو نخواهم ساخت، حتی دیگر لیستی نخواهم نوشت، من!!
من سر طاعت در برابر لیستی که به من هدیه میدهد برمیآورم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)