به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    اینجا کاربران به موضوعاتی که خودشون توش درگیر هستن جواب میدن و چون اکثرا متاهل هستن بیشتر به موضوعات ازدواج جواب میدن
    مشکل شما رو منم دارم به نظر خودم دلم پاکه ولی تند زبونم و خیلی وقتا عصبانی که میشم قاطی میکنم و اصلا جلو زبونم رو نمیگیرم چون حس میکنم کم میارم و ضایع میشم
    کاری که من میکنم اینه که سعی میکنم وقتی عصبی میشم یا میخوام یه حرفی رو بزنم اول یکمی فکر میکنم کار سختیه ولی شدنیه. آدم باید یکمی زبونش رو نگه داره خیلی حرفا رو اگر نزنی دو سه روز بعد میفهمی که چقدر خوب شد که نزدیشون

    یا خیلی از رفتار ها رو...
    اینکه میگی شاد نیستی باید ببینی چی میخوای از زندگی که نداری؟ اگر مشکلات مالیه که به نظرم شاد بودن به مادیات ربطی نداره
    اگر تنهایی میتونی ارتباطت رو بادوستانت صمیمی تر کنی
    اگر مشکلات خاصی در دوران کودکی یا محدودیت هایی داری میتونی اینجا مطرحش کنی تا کمکت کنن
    هیچ مشکلی غیر قابل حل نیست..
    غیر ممکن غیر ممکنه

    - - - Updated - - -

    اینجا کاربران به موضوعاتی که خودشون توش درگیر هستن جواب میدن و چون اکثرا متاهل هستن بیشتر به موضوعات ازدواج جواب میدن
    مشکل شما رو منم دارم به نظر خودم دلم پاکه ولی تند زبونم و خیلی وقتا عصبانی که میشم قاطی میکنم و اصلا جلو زبونم رو نمیگیرم چون حس میکنم کم میارم و ضایع میشم
    کاری که من میکنم اینه که سعی میکنم وقتی عصبی میشم یا میخوام یه حرفی رو بزنم اول یکمی فکر میکنم کار سختیه ولی شدنیه. آدم باید یکمی زبونش رو نگه داره خیلی حرفا رو اگر نزنی دو سه روز بعد میفهمی که چقدر خوب شد که نزدیشون

    یا خیلی از رفتار ها رو...
    اینکه میگی شاد نیستی باید ببینی چی میخوای از زندگی که نداری؟ اگر مشکلات مالیه که به نظرم شاد بودن به مادیات ربطی نداره
    اگر تنهایی میتونی ارتباطت رو بادوستانت صمیمی تر کنی
    اگر مشکلات خاصی در دوران کودکی یا محدودیت هایی داری میتونی اینجا مطرحش کنی تا کمکت کنن
    هیچ مشکلی غیر قابل حل نیست..
    غیر ممکن غیر ممکنه

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  2. کاربر روبرو از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده است .

    sima162 (شنبه 26 مرداد 92)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 مرداد 92 [ 20:59]
    تاریخ عضویت
    1392-5-23
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    19
    سطح
    1
    Points: 19, Level: 1
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    2

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خیلی احساس تنهایی میکنم. هیچکی رو ندارم کمکم کنه. باهاش دردو دل کنم. از خونوادم بدم میاد. از شوهرم که همش به فکر خودشه و برام ارزش قائل نیست بدم میاد. خسته ام. دلم یه دوست میخواد که ثانیه به ثانیه حرفای دلمو بهش بزنم و ازش راهنمایی بخام.. من از کوچکی همچین شخصیتی داشتم. از بچگی تا قبل از اردواج دختر خالم با اون بودم هرروز حرف میزدم و گزارش ثانیه به بثانیه زندگیمو میدادم و ازش مشورت میگرفتم و بعد با نامزدم که قبلا باهاش دوست شده بودم بلافاصله بعد از دختر خالم. الان افسار زندگیم بخاطر این حالاتم از دستم در رفته. حساس شدم. نامزدم بد شده و با گذشته خیلی فرق کرده و اذیتم میکنه. منم انقد تو تنهایی گریه کردم خسته شدم. دوسدارم با یکی حرف بزنم و دردل کنم تا بهم راهکار بده یا اقلا فقط بشنوه تا سبک شم. یه کسی که هم امین باشه هم مشاور خوب و هم با فامیلا و دوستای دیگم ارتباط نداشته باشه تا اسرار زندگیمو فاش کنه. رو خونواده و فامیلا و دوستامم نمیتونم هیچ حسابی باز کنم. چ.ن یا دهنشون بست نداره یا راهنمایی نمیکنن یا دوستامم که متاهلن و همش شوهرشون پیششونه. از کجا همچین کسی رو باید پیدا کنم؟

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    سلام دوباره گلم. همه ما ادمها به چنین ادم ینیاز داریم. اما عزیزم این یه ارزوی ایده ال هستش!!

    حالا بگذریم: بفرمایید تمام خصوصیاتی رو که گفتین ما داریم : با جان و دل گوش م یدیم بفرمایید:

    ولی گلم این توقعت خ زیده که بخای کسی رو داشته باشی که هر لحظه بخاد بحرفت گوش بده! حالا بیشتر از خودت بگو. اگه بخای مشکلت حل شه باید از نارضایتیهات و نقاط ضعفت و قوتت و کارای کهکرده بگی تا بقیه راه حل بدن


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ازدواج با اعمال شاقه!! دیگه شخصیتم له شده
    توسط زن امیدوار در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: شنبه 10 خرداد 93, 11:42
  2. شخصیتم آشفته و درهم شده!خیلی با خودم مشکل دارم (کمکککککککککککک)
    توسط sheida412 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 مرداد 92, 14:10
  3. مادرشوهرم شخصیتم را خورد می کنه چطوری باهاش رفتار کنم؟
    توسط sara2015 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 اردیبهشت 92, 22:45
  4. میخوام شخصیتم به طور کل عوض بشه
    توسط Sky180 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 بهمن 91, 21:32
  5. میخوام شخصیتمو پاک کنم ولی نمیتونم
    توسط hichkas.a در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مهر 91, 23:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.