vampire عزیز بنظر اول چیزی بهش نگو اول همه برو سراغ وام و 1%اگر از وام نتیجه ای نگرفتهی و به دربسته خوردی کامل ( یعنی دری نبوده که نزده باشی )

با ایشون صحبت کن و از کانال دیگه برو جلو ،وام های دیگه و قرض و... بهش بگو پولشو داری سعی میکنی جور کنی و بهشون برگردونی

من الان داداشم از انصار 20 میلیون وام گرفته و هنوز درگیره کاراشه ، خودمم تا دلت بخاد وام گرفتم و برا اینو این وام جور کردم ، رو سند خونه هم تا 60 تا 70 درصد وام میدن ، وام تو بانکا

سلیقه ایی ، 1 شعبه مثلا از بانک صادرات میگه اصلا وام نمیده بانک صادرات و شعبه دیگش میگه 1 تومن بریز وام خرید کالا یا خودرو بگیر 1 شعبه میگه 2 تا ضامن میخاد 1 ج میگه 3 تا و...،

در کل منظورم اینه که نا امید نشی فقط باید سرچ کنی و تلاش کنی حتما به نتیجه میرسی.

موفق باشید