به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 82
  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    سلام فاطیما جان

    یه نفس عمیق بکش. . نه دوست عزیز. طبق سفارش خانم فرشته مهربان اقای تنهایی نباید واکنش دفاعی و اعتراضی نشون بدن تا اون خانووم خودشون رو بیشتر نشون بدن. اصطلاحا نخان خودشون نباشن. خب واسه همین اقای تنهایی ریلکس عمل م یکنه.


    من از صبح تا حالا شدم روح این اقای تنهایی پاسخ میدم به جای ایشون . اجازه بدین پاسخ اقای سمان هم بدیم. بله اقا سامان دیگه

    انقدر خودم تو همین تالار اززبان خانمها و اقایون شنیدم که من مدهبی هستم: با فلان اقا و خانم رابطه داشتم چادری هستیم مشروب می خوریم.... فکر کنم این دوستان از مدهب دیگه ای باشن!!!

    من مخالف ازادی دوستان نیستم لااقل ادعای مذهبی بودن نداشته باشن. پاااک ابروی مدهبیها و حتتتتتتتتتتی غ مذهبیها رو می برن
    ب
    نقل قول نوشته اصلی توسط fatima86 نمایش پست ها
    سلام به آقای تنهایی
    دست پیش و میگیری پس نیفتی....
    شماخودتون میدونین طرف مقابلتون شما روفقط بخاطر مسائل جنسی میخواد...چرا اینطوری برخورد میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    دستشو کرد توآستینتون وشما مثه یه موجود منفعل نگاش کردین تا ببینین چیکارمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا اومد دستتون رو گرفت و..... وبازشمافقط نگاش کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مثه اینکه شما هم فقط بخاطر همین مساله میخواین باهاش باشین وگرنه ماهمه با صراحت داریم بهتون میگیم رفتار این خانم درحد یه خانم مومن وپاک نیست...
    درست زمانیکه شما سمتش نمیرین داره این کار رو میکنه ...وای به حال اون موقع که شما برین سمتش....دیگه خودش رو کاملا به شما میسپاره...به نظرشما طبیعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    این داستان هایی که میگید هم شما هم همه ی ما میدونیم که شما دقیقا میدونید کجا میرین وبازم میرید....ومیدونین طرف مقابلتون چیکارمیکنه وبازم خودتون رو به حالت پسربچه ای که اصلا منظور این کارها رونمیدونه نشون میدین...تا طرف خودش بیاد دنبالتون
    نه شما بچه این ونه ما ونه طرف مقابلتون..پس مثه یه پسر18 ساله که تاحالا با کسی رابطه ی جنسی نداشته و با یه خانم بزرگتر از خودش برخورد کرده که زنه داره با این کاراش پسره رو گول میزنه برخورد نکنین...با همه رو راست نیستین با خودتون رو راست باشین....شما خودتون رو توی شرایطی میزارین که غرایضتون غلیان کنه بعد میخوین توی این شرایط منطقی باشین...
    شما هردونفر به این محکومین که فقط به خاطر مسائل جنسی با همین...اگه نیستین ثابت کنین...همه ی ما باتوجه به چیزایی که دارین میگین جوابتون رو دادیم که شما بدرد هم نمیخورین...واین خانم رفتارش مثه یه خانم سالم نیست...بازهم شما میرین سرخونه اولتون..

  2. 2 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    tanhaei (شنبه 26 مرداد 92), گیسو کمند (چهارشنبه 27 اسفند 93)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1392-5-18
    نوشته ها
    88
    امتیاز
    1,388
    سطح
    20
    Points: 1,388, Level: 20
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 91 در 49 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام آقای مهراد
    اولا من نیاز به نفس عمیق ندارم
    دوما آدم واکنش دفاعی نداشته باشه ولی نباید جوری هم رفتارکنه که دیگه خودشم نتونه جلوی خودشوبگیره...ملتفت هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید fatima86 تشکرکرده است .

    tanhaei (شنبه 26 مرداد 92)

  5. #43
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array
    دوستان دوستان آرام باشید و نظراتتون را بفرمایید مختصر و مفید که هم تاپیک این بنده خدا طولانی نباشه که نیان قفل نکنند
    به نظر من هم بهترین عملکرد برای شناخت طرف مقابل اینه که عکس العمل تند نشون ندیم که خود واقعیش را رو کنه
    سعی کنیم بحث آزاد و بحث درمورد مذهبی و غیر مذهبی را هم بگذاریم برای بعد
    این بنده خدا به حد کافی سردرگم و پریشان هست سعی کنیم نظرات منطقی بدیم که ایشون هم پاسخی قانع کننده بگیرن. ضمنا رسم این تالار اینه که به نظرات کارشناس ها تمکین بشه چون تجربه بیشتری دارن.
    The Happiness of Your Life Depends on The Quality of Your Thoughts

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  6. کاربر روبرو از پست مفید نیلا تشکرکرده است .

    tanhaei (شنبه 26 مرداد 92)

  7. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    فاطیما جونم من خانمم. گلم میفهمم چی می گی و درک م یکنم تازه از جایگاه یه خانوووم . با شوخیم هم قصد ناراحت کردنت رو نداشتم. خیلی از حرفات رو هم قبول داشتم ولایک کردم:

    ولی توجه داشته باش دوستمون اقای تنهایی برای مشاوره امدن نه دریافت سرزنش و.. من جایی ندیدم ایشون بگن خوششون امده از این کار!!!! اتفاقا ایشون خ با صبر و حوصله پاسخ هم می دن

    اقای تنهایی عزیز ! حتما به نکاتی که خانم فرشته مهربان گفتن توجه کنین.

    در ضمن دوست عزیز، صرف بساز بودن و ..(تعریفهای خانم مادرشوهر) برای یه زندگی کافی نیست. االبته من باز معیار های شما رو نمی دونم ولی این رو خوب می دونم که خانمی که عاقله و بصیرت داره ( یا مرد) زندگی باهاش خ خ خ راحت تر.

    و کسی که رفتارهای قبل از عقدش عاقلانه ست میشه انتظار داشت که بعد از عقد هم عاقلانه برخورد کنه!!

    نمی دونم شاید این بنده خدا خ درخاست ازدواج نداره یا اینکه اعتماد بنفس پایین دارن!


    ولی واقعا سعی نکنین که نشون بدین بدتون می اد تا بیشتر بارفتارهاشون اشنا بشین.

    خوشبخت باشی عزیز
    نقل قول نوشته اصلی توسط fatima86 نمایش پست ها
    با سلام آقای مهراد
    اولا من نیاز به نفس عمیق ندارم
    دوما آدم واکنش دفاعی نداشته باشه ولی نباید جوری هم رفتارکنه که دیگه خودشم نتونه جلوی خودشوبگیره...ملتفت هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید مهرااد تشکرکرده است .

    tanhaei (شنبه 26 مرداد 92)

  9. #45
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array





    ...

    ولی تا من ایشون را طلاق دادم گفت :

    من بر نمیگردم -- اگه این خانم این مشکل را نداشت تو طلاق ش میدادی ؟؟؟؟

    معلومه که نمیدادی و یادت به من و بچه هم نبود !!!

    این نشون میده هنوز یه علاقه ای هست
    حتی چند بار دیگه پدر - مادر - مادر بزرگ و ..... رفتند که بیارندش



    امین جان من چیزی با چشم خودم ندیدم که بخوام به قران قسم بخورم !!!

    منم همینو میگم وقتی با چشم خودت ندیدی جرا کار به طلاق کشید واکنش اندازه واقعیت نبود
    ولی خوب تخم مرغ دزد شتر مرغ دزد میشه !!!م متاهلی یا نه !!!

    به شرطی که صاحب نداشته باشه
    دوست داری همینجور که سر کاری هی بگی زن م کجاست !!

    وقتی که به خدا اعتماد کنی
    =====================================
    بعدش چه لزومی داره یک زن متاهل با یم مرد دیگه اس ام اس و تلفنی تماس داشته باشه ؟؟؟؟
    خداوکیلی زن خودت بود چیکار میکردی ؟؟
    ===========================

    قاطعانه رفتارمیکردم به شرطی که قبلا خودم پاک بوده باشم وشرایط اشتباه درخانم رو ایجادنکرده باشم قاطعانه متوجه اشتباهش میکردم وآسیب زدایی میکردم بعدش تاسه باربهش فرصت میدادم اونم حتمابایدبادلایل یقین آور خودم شاهد خطاواندازه اون میشدم.ولی اگر خودم قبلا اشتباهات حل نشده داشتم وشرایط ایجاداشتباه رو هم در زندگیم برای خانمم ایجادکرده بودم اول آسیب شناسی بعد درمان روانجام میدادم


    =====================================
    (( به ملکوت اعلا پیوسته و دیگه نمی تونم باهاش زندگی کنم ))

    تمام هم من هم خودشناسی ودرس از گذشته هست تا دوباره تاریخ تکرار نشود ولی تشخیص با خودت که پرونده گذشته واقعا بسته شده یا نه
    نقل قول نوشته اصلی توسط نیلا نمایش پست ها
    * چون خیانت 4 تا شاهد می خواد از بعد دینی پس بفرمایید خانوم های شوهر دار تلفنی و چتی و اینترنتی با این و اون رابطه بگیرند بعد بگن ما خیانت نکردیم ؟ آخه این چه حرفیه

    نکته اصلی همین جاست نمیتونیم کاسه داغ تر از آش بشیم من احساس کسی که کوچکترین خیانت این شکلی رو ببینه درک میکنم ولی باید آسیب شناسی هم کرد وقتی تز میدیم فراموش نکنیم یه بچه ی 7ساله داره زیر دست وپای ما آدم بزرگا له میشه آسیب روانی طلاق والدین از مرگ اونها بر بچه ها بیشتره راست و دروغش گردن اسیب شناسی های روانی استاندارد جهانی



    [quote=مهرااد;288402]امین جان پستها رو کامل تر بخون فقط این مورد نبوده و همسر ایشون هم خ لج کرده بودن.

    به اندازه یه دنیا من رو ببخش اما امین جان شما در تاپیکهای قبلیتون به غرورتون و حفظ اون اهمیت م دین... چطور انتظار دارین از اقای تنهایی که با پس زده شدن های مکرر دوباره رجوع کنن!!! تازه ایشون تلاش هم کردن. البته من نمی گم ایشون مقصرن یا ...

    بله ولی انگیزه اصلی چیز دیگری -تصور خیانت-هست اینها فروعشه .من واون خانم که ازدواج نکرده بودیم اما من هم نمیگم غرورشو نابجا بشکنه ولی اگه نشانه های خوبی در زن اول میدید تامل کند




    در ضمن امین اقا همون طور که خودت هم احساس م یکنم قبول داری خ وقتها نیاز نیس حتما خیانتی انجام بشه همین که غرور و دل ادم شکسته شه کافی

    منم تمایل ندارم احساسات افراد رو در این جذییات مهم نادیده گیرم ولی خواستم یه روانشناسی هم از ایات قرآن دستمون باشه واون رو باسایر دانشهامون جمع کنیم تا با دید وسیع تر و انسان شناسانه تری زنگی کنیم و ضریب خطا بیاد پایین اون بحث چهار شاهد واون حرفها پر امعنیه که جاش اینجا نیست وگرنه خدا خودش بنده شو خوب میشناسه و این دلیل بر مجاز بودن خیانت بی مدرک نیست چون خدا از اول تصمیم گرفته کید خائن به نتیجه نرسد اگر اعتماد کنیم و نکته سنج باشیم --اقای تنهایی واقعا پوزش منو بپذیرناچار به توضیح شدم تا سو تفاهمی پیش نیاد از حرفام


    -

  10. 2 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    gheryeh (پنجشنبه 24 مرداد 92), roseflower (جمعه 25 مرداد 92)

  11. #46
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 دی 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    3,418
    سطح
    36
    Points: 3,418, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    573

    تشکرشده 935 در 360 پست

    Rep Power
    67
    Array
    سلام
    نمیخوام یک طرفه به قاضی برم چون حرفهای خانم رونشنیدم ولی چیزهایی که به ذهنم میرسه رومینویسم
    اولین موردی که میخوام خدمتتون عرض کنم اینه که شمافرمودیدایشون کمی عصبانی هستندوفرمودنددرکنارشماادم عصبانی نمیشه درحالیکه همچین چیزی امکان نداره یعنی شخصیت ادم دراوایل کودکی شکل میگیره ونمیشه ادمی روتغییرداد حتی اگه خودماهم بخوایم بازبه رفتارواخلاق اولیمون برمیگردیم هرچندممکن است بصورت جزیی تغییر کنیم
    موردبعدی پسرخاله شدن زودهنگام این خانم باشماست چه لزومی داره چایی نخورده پسرخاله شدند؟
    نیازجنسی ؟
    وابسته کردن شما؟
    مجبورکردن شما؟
    ایااین خانم نیازجنسی دارندکه تحمل ان برایشان سخت هست ومیخواهندهرچه زودترازدواج کنند
    همه ماشنیدیم که برقراری رابطه هم اقایون وهم خانمهارووابسته میکنه وبعضی هاهم براین امرپافشاری میکنندکه اگرمیخواهی کسی رابدست اوری بایستی درکنارش باشی تاوابسته شود وبرای خودتوجیه ودلیل می اورند که فقط محبت می اورد درحالیکه دردین ماحتی دست دادن ساده هم موردپسندنیست ولی هرکس اعتقادات خاص خودش روداره وخیلی هامعتقدندکه دل بایدپاک باشه
    میخواهندشماهم به برقراری رابطه متمایل شوید وهمین نیازباعث شودبه ایشان نزدیک شوید
    یامیتونیم درنظربگیریم که ایشان اصلاقصدونیت بدی ندارندودرذهن خودشمارومحرم خودمیدانندوفکرمیکنندکه حتماباهم ازدواج میکنیدوبه این خاطرباشماراحت هستند
    عجله نکنیدخوب تحقیق کنیدوبعدتصمیم بگیرید اصلابه این فکرنکنیدکه من دوبارشکست درازدواج داشتم ویه بچه دارم وکیس مناسب پیدانمیشه قبل از ازدواج چشمهایتان روبازکنیدوبعداز ازدواج ببندید
    هرچندهمه مااحساسمون رودرگیررابطه میکنیم ونمیتونیم یابهتربنویسیم احساسات به عقلمون اجازه خودنمایی نمیده بااینکه عقل میگه نکن احساس مانع میشه بازهم خوب فکراتون روبکنید

  12. کاربر روبرو از پست مفید roseflower تشکرکرده است .

    tamanaye man (جمعه 25 مرداد 92)

  13. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 اردیبهشت 95 [ 11:39]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    135
    امتیاز
    5,578
    سطح
    48
    Points: 5,578, Level: 48
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    196

    تشکرشده 193 در 77 پست

    Rep Power
    33
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط fatima86 نمایش پست ها
    سلام به آقای تنهایی
    دست پیش و میگیری پس نیفتی....
    شماخودتون میدونین طرف مقابلتون شما روفقط بخاطر مسائل جنسی میخواد...چرا اینطوری برخورد میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    دستشو کرد توآستینتون وشما مثه یه موجود منفعل نگاش کردین تا ببینین چیکارمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا اومد دستتون رو گرفت و..... وبازشمافقط نگاش کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ضمن تشکر از نظرات همه شما دوستان و سروران گرامی
    ===========================================

    فاطیما جان خواهر عزیزم کمی آرام تر باشید ....

    شما باید یاد بگیرید که در این دنیای بسیار متلاطم چگونه با افراد برخورد کنید !!!!

    تا حالا فیلم پلیسی دید ؟؟؟

    ببینید یک قدمی اون خلافکار هست ولی میزاره اون طعمه به هدف بزرگتر و به اصطلاح سرنخ اون باند برسه !!!!

    من اگر میخواستم اینگونه رفتار کنم که کلاه م پس معرکه بود !!!

    شما باید به اون کسی که میخوای باهاش زندگی کنی امنیت بدی تا خودش را رسوا کنه .....

    من اگر در زمانی که ایشون دست من را گرفت و نوازش کرد دستش را پس میزدم چه اتفاقی می افتاد ؟؟؟

    خوب اون دیگه می فهمید باید چیکار کنه !!! شروع میکرد به جا نماز آب کشیدن ...

    اونوقت اگردچار فساد اخلاقی یا خدای نکرده شهوت رانی بود و من در همین دوران نمی فهمیدم و با ایشان ازدواج میکردم

    و بعد از عقد رسمی میفهمیدم خوب بود ؟؟؟؟؟؟

    ================================================== =======
    شما دارید کمی آماتور رفتار میکنید !!!

    نترسید من یک نوجوان 20 ساله نیستم که تا چشمم به جمال و لطافت زنانه خورد دست و پاهام شل بشه و مغزم فرمان نده !!!!

    من سری اول م نیست که میخوام سکس را امتحان کنم ....

    من به دنبال زن واقعی برای زندگی م میگردم نه یک شهوت ران ......

    زمانی که ایشون دستش را برد در آستین من من حواسم شش دانگ به صحبت هام بود -- بدون هیچ گونه لغزشی .....


    ولی میخواستم ببینم تا کجا جلو میره !!!!

    ایا خطای دیگری هم میکنه !!!!

    آیا اینقدر پرو هست که کار دیگری هم ازش سربزنه !!!!


    نترسید اونقدر ها هم بچه و ساده و نیستم .....
    به قول همسر اول م که میگفت = (( فوق العاده زیرک هستی
    ))

    ************************************************** ******
    شما فکر میکنید خیانت دوم همسرم را من چطوری متوجه شدم !!!

    من به ایشون میدان دادم -- اعتمادش را جلب کردم که بهت مطمعن هستم !!!

    و کار قبلی ت را فراموش کردم ....

    و در یک لحظه ایشون قافل از همه چیز و به خیال خودش که من رفتم بیرون خونه و بهش اعتماد کامل دارم

    داشت با سیم کارت دوم و گوشی دوم ش صحبت میکرد !!!!

    که همون شب بعد از وارد شدن به خونه و البته حاشا کردن خانم که من داشتم با بچه صحبت میکردم

    و پیله شدن و جستجوی 2 ساعته بنده در همون شب بلاخره اون گوشی را من در داخل دراور لباس پیدا کردم .....

    ================================================== =====


    خوب حتما توقع ندارید که بنده با این همه اتفاقی که سرم اومده بخوام زیرک و عاقلانه عمل نکنم !!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط fatima86 نمایش پست ها
    مثه اینکه شما هم فقط بخاطر همین مساله میخواین باهاش باشین وگرنه ماهمه با صراحت داریم بهتون میگیم رفتار این خانم درحد یه خانم مومن وپاک نیست...
    درست زمانیکه شما سمتش نمیرین داره این کار رو میکنه ...وای به حال اون موقع که شما برین سمتش....دیگه خودش رو کاملا به شما میسپاره...به نظرشما طبیعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    شما هردونفر به این محکومین که فقط به خاطر مسائل جنسی با همین...اگه نیستین ثابت کنین...همه ی ما باتوجه به چیزایی که دارین میگین جوابتون رو دادیم که شما بدرد هم نمیخورین...واین خانم رفتارش مثه یه خانم سالم نیست...بازهم شما میرین سرخونه اولتون..
    شما سخت اشتباه میکنید !!!!

    ببخشید این جمله ها را میگم قصد جسارت ندارم ....

    اینقدر طلاق زیاد شده -- اینقدر سن ازدواج بالا رفته --- اینقدر فیلم های و سریال های ترکی و امریکایی و .... مستهجن زیاد شده

    که شما اراده کنی برای امر سکس به بهترین نوع و مکان و حالت ، میتونی بهترین سکس را داشته باشی !!!!

    به دید شما دست کشیدن ایشون به من 32 ساله با یک تجربه 8 سال زندگی و بلاخره یه با زنم سکس داشتم

    میتونه اینقدر لذت بخش باشه ؟؟؟؟
    چون بنظر من این روش ( پیش سکس ) که فقط نوازش و لمس هست و بدترین نوع شکنجه روحی برای مرد و زن حساب میشه .....

    ==========================================

    من فقط میخواستم بهش میدان بدهم ببینم چیکار میکنه !!!!

    ببینم چی میگه !!!

    رفتارش چی هست !!!


    من که نمیخوام تا 2 -3 ماه ایشون را تست کنم که خدای نکرده یوقت پای خودمم بلغزه

    من برای اینکه ایشون را بشناسم یه 10 روزی بهش میدان دادم تا ببینم چند مرده حلاج هست .....

  14. کاربر روبرو از پست مفید tanhaei تشکرکرده است .

    مهرااد (شنبه 26 مرداد 92)

  15. #48
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقای تنهایی شما شماره تلفن مادر شوهر سابقش رو از کجا آوردید ؟ خودش بهتون داد ؟ مطمئنید که واقعا با مادر شوهر سابقش صحبت کردید ؟ و از قبل هماهنگی با شخص خاصی نداشتند و آماده برای پاسخ نبودند ؟

  16. 3 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    paradise92 (پنجشنبه 31 مرداد 92), tanhaei (شنبه 26 مرداد 92), سارا 2010 (شنبه 26 مرداد 92)

  17. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 شهریور 96 [ 07:29]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    4,735
    سطح
    43
    Points: 4,735, Level: 43
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    149

    تشکرشده 135 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام آقاي تنهايي من با نظر tamanaye man موافقم آيا مطمئني با مادر شوهر واقعي خانم صحبت كردي؟
    كاملا مشخص كه مشكل شما و خانم اولتون در سراشيبي لج و لجبازي اون هم نه سن بالاي 30 سال، عين بچه هاي 13 -14 ساله رفتار مي كنيد كه انصافا
    خود خانم اولتون هم مقصرن
    با دين و ايمان كاري ندارم كه به هم محرم هستيد يا نه،
    من هم مانند ساير دوستان به نظرم رفتارهاي اين خانم اصلا در شان يك زن سالم نيست. پس مراقب باشيد از چاه در نيامده وارد وارد سياه چاله نشيد(وضعيت شما از چاله و چاه گذشته)

    چرا هيچ وقت پيگير نشديد زني كه به شما زنگ زد و خبر بيرون بودن خانم اولتان را داد كه بود و چرا قصد داشت زندگيتان را بهم بريزد. درست است شما آدم زيرك و باهوشي هستي ولي تحت تاثير احساسات ناشي از خرد شدن غرورتان همه چيز را بهم مي ريزيد و كلا مسئله را در ذهنتان معكوس مي كنيد.
    شما مطمئن نيستيد خانم اولتان به شما خيانت كرده يا نه ولي غرورتان را خرد كرده و شما هم نمي خواهي او را ببخشي و براي اينكه پوز زن اولتان را به خاك بمالي و بگويي هنوز هم مي تواني زن بگيري در يك اقدام انتحاري فقط قصد زن گرفتن داري با هر كي، فقط شرايط شما را قبول كند.
    يك مدت از فكر زن گرفتن بيرون بياييد و زندگي عادي داشته باشيد
    زمان حلال مشكلات است.
    صبر داشته باشيد

  18. کاربر روبرو از پست مفید سارا 2010 تشکرکرده است .

    tanhaei (شنبه 26 مرداد 92)

  19. #50
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 اردیبهشت 95 [ 11:39]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    135
    امتیاز
    5,578
    سطح
    48
    Points: 5,578, Level: 48
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    196

    تشکرشده 193 در 77 پست

    Rep Power
    33
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tamanaye man نمایش پست ها
    آقای تنهایی شما شماره تلفن مادر شوهر سابقش رو از کجا آوردید ؟ خودش بهتون داد ؟
    بسیار متشکرم از نظر همه دوستان

    دوست گرامی شماره مادر شوهرش را خودشون دادند به همون و گفتند که میتونید تماس بگیرید

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamanaye man نمایش پست ها
    مطمئنید که واقعا با مادر شوهر سابقش صحبت کردید ؟ و از قبل هماهنگی با شخص خاصی نداشتند و آماده برای پاسخ نبودند ؟
    والا چی بگم مطمعن مطمعن که نه !!! چرا دروغ بگم !!!

    ولی همیشه یه حسی توی وجود انسان ها هست که یک چیزی را قبول میکنه یا رد میکنه !!!

    صدای اون خانم پشت گوشی تلفن - لرزش صداش - گریه هاش و .... به من این احساس را داد

    که خود مادر
    شوهرش هست

    ولی باز با این حال خود اون خانم گفت = پسرم پاشو با پدر و مادرت بیا اینجا هم من را از نزدیک

    ببینید
    و هم این حرف ها را از نزدیک بشنو
    نقل قول نوشته اصلی توسط tamanaye man نمایش پست ها
    و از قبل هماهنگی با شخص خاصی نداشتند و آماده برای پاسخ نبودند ؟
    البته یک موردی کمی من را در ابتدای امر مکالمه شک زده کرد !!!

    ایشون گوشی را که برداشتند - من سلام و احوالپرسی کردم و گفتم ببخشید خانم ....... ؟؟

    گفت بله پسرم خود خودم هستم !!!

    گفتم که حاج خانم شما من را نمیشناسید ....

    گفت : شماره را .......... داده ؟؟؟؟ ( اسم همین دختر را اورد )

    میخوای راجع به ....... بپرسی ؟؟؟

    که من خیلی متعجب پرسیدم شما از کجا فهمیدید که من میخوام راجع به چی و کی سئوال کنم ؟؟؟؟


    البته ایشون جواب داد : چون شما فامیل شوهرم را گفتید و من فامیل م ............. است .

    و همه من را به فامیل خودم صدا میزنند !!!!

    =================================

    بعدشم شروع کرد به حرف زدن -

    گفت : ببین پسرم ............. گلی بود برا خودش

    پسر من راه را کج رفت - - پسر من معتاد بود -- اون مقصر نیست

    خیلی پاک و نجیب و ......

    ویرایش توسط tanhaei : شنبه 26 مرداد 92 در ساعت 11:37


 
صفحه 5 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عذاب وجدان بی پایان منو به مرز جنون رسونده
    توسط عشق آفرین در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: شنبه 08 شهریور 93, 12:17
  2. سوژه‌ای به شیرینی چند همسری!
    توسط lord.hamed در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 دی 92, 23:02
  3. سوژه خنده های ایرانی (عکس )
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 دی 91, 12:16
  4. در سوگ حامد 65 !
    توسط meysamm در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 11 تیر 90, 04:14

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.