به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 82
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 مهر 92 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1392-3-31
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    220
    سطح
    4
    Points: 220, Level: 4
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points3 months registeredTagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام تنهایی ببخشیدزیادمی پرسم اما یعنی منظورتون اینه که همسردوم شما واسه صیغه اش بااون مرد54 ساله اذن پدر داشته؟/؟پدرش درجریان صیغه اش بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس چگونه پدرش دوباره گذاشته باشماعقددایم کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهشمندم زودجوابموبدیدذهنمودرگیرکر ده ممنون

    - - - Updated - - -

    سلام تنهایی ببخشیدزیادمی پرسم اما یعنی منظورتون اینه که همسردوم شما واسه صیغه اش بااون مرد54 ساله اذن پدر داشته؟/؟پدرش درجریان صیغه اش بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس چگونه پدرش دوباره گذاشته باشماعقددایم کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهشمندم زودجوابموبدیدذهنمودرگیرکر ده ممنون

  2. کاربر روبرو از پست مفید saqar تشکرکرده است .

    tanhaei (پنجشنبه 24 مرداد 92)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 اردیبهشت 95 [ 11:39]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    135
    امتیاز
    5,578
    سطح
    48
    Points: 5,578, Level: 48
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    196

    تشکرشده 193 در 77 پست

    Rep Power
    33
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط saqar نمایش پست ها
    سلام تنهایی ببخشیدزیادمی پرسم اما یعنی منظورتون اینه که همسردوم شما واسه صیغه اش بااون مرد54 ساله اذن پدر داشته؟/؟پدرش درجریان صیغه اش بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بله متاسفانه پدر و مادر ایشون در جریان بودند و هر دو در زمان جاری شدن صیغه حضور داشتند !!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط saqar نمایش پست ها
    پس چگونه پدرش دوباره گذاشته باشماعقددایم کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    والا نمی دونم به گفته دختره و خانواده ش زمانی که بنده را ملاقات میکنه و خوشش میاد

    میگه رفتم و با اون مرد صحبت کردم که من میخوام شوهر کنم و مابقی مدت را ببخش

    اون مرد هم ظاهرا با حالا عصبانی و تندی بهش میگه یعنی اینقدر میخوای بری پس من چی

    خلاصه اصرار میکنه و اون مرد هم میگه به یک شرط زمان را میبخشم که بعد از عقد تون من و

    شوهرت را
    با هم آشنا کنی تا با هم رفت آمد خانوادگی پیدا کنیم و ......


    ظاهرا این خانم 15 روزی بنده بعد از عقد این کارا نکرد و ما را آشنا نکرد به هم

    و ایشون به حالت ریختن زهر و انتقام جویی اومد و بنده را پیدا کرد و قضیه صیغه ای بودن خانم

    را توضیح داد
    و ادعا کرد که من نبخشیدم و شما به هم حرام هستید ........

    ************************************************** *******
    شاید اینجا یه سوء تفاهمی برای همه پیش بیاد که این مرد دروغ گفته و شما به هم

    حرام نشدید !!!! باید به زندگی تون ادامه میدادید !!!!

    ولی من جواب میدم ....

    من مشکلی با حرام و غیر حرام این خانم ندارم

    من اونقدرها مذهبی نیستم و در جاهایی هم اصلا خیلی چیزها را قبول ندارم



    مشکل من عدم صداقت

    و دروغ گویی و جا نماز آب کشیدن این خانم بود



    کسی که در اولین آشنایی چنین موضوع مهمی را مخفی میکنه و خودش را دختر امام زمان

    میدونه را باید اینگونه پوزش را به خاک مالید .......
    ویرایش توسط tanhaei : پنجشنبه 24 مرداد 92 در ساعت 13:05

  4. کاربر روبرو از پست مفید tanhaei تشکرکرده است .

    sanjab (پنجشنبه 24 مرداد 92)

  5. #33
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تنهایی این یه نکته رومیگم؛قرآن کتاب مقدس واصلی زندگی ماست که بیشتراوقات بوسش میکنیم میذارمیش طاقچه اما ای کاش بیشتر درموردمحتویاتش تأمل کنیم اول وآخر پیش بینی های این کتاب ردخورنداره(اینو اول به خودم میگم)......................................... .................................................. .................................................. .................................................. .........................................وبعو تهن احق بردهن فی ذلک ان ارادو إصلحا.وشوهران آنها درآن سزاوارترند که آنها رابه زنی رجوع دهند،(بقره ۲۲۸)این آیه شوهرسابق زن راسزاوارتربه رجوع میداند.من فقط میخام اینودرمحاسباتت درنظربگیری+نظرپدرومادرت وپدرومادرش+مصلحت پسرت وخودت........................................ .................................................. .................................................. .................................................. ...............................اما درموردخیانت؛واسه اثبات سایر دعاوی دوشاهدکافیه ولی خیانت(به معنای دقیق کلمه نه معانی ساختگی من وشما)چهارشاهد لازمه اگه سه تاشون بگن دیدیم(رابطه صریح جنسی رو) یکیشون بگوید نه اون سه تا شلاق میخورند.یاخود شوهرباید ۵باربه قرآن قسم بخوردکه زنش خیانت کرده خداوکیلی حاضری ۵بار دستت رو قرآن بذاری باقاطعیت بگی زنت خیانت کرده بدون اینکه پشتت به لرزه دربیاد؟؟تو فقط شاهدتماس تلفنی زن سابقت ازپشت دربودی (شایدداشته باخیالاتش حرف میزده)ولی خودت اجازه دادی این زن نامحرم بوست کرده.......................................... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .....شایداصلا دلیل اصلی ناراحتیت این بود که خودش پیشنهاد طلاق داد.حالاکه باطلاق همه گذشته صفرشده اگه بخوایی میتونی ازاول شروع کنی............................................ .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..........................................،چرا زن سابقت علی الرغم سادات بودن باز سردبوده؟بعدتولدبچه اینجورشد یا معاشقه رو رعایت نکردید حتمامیدونی که هرکسی طبیعتی داره عده ای تمایل به نوازش شدن وعده ای حرف زدن وشنیدن و...چقدراینارو باسایراخلاقیات رعایت کردیدو حل نشد بعد رفتید سراغ طلاق.......................................... .................................................. .................................................. .................................................. ................................من فقط خواستم به ندای درونت هم گوش بدهی شاید یه چیزای باشد تشخیص باخودت.
    ویرایش توسط ammin : پنجشنبه 24 مرداد 92 در ساعت 13:11 دلیل: حذف قسمت اضافه

  6. 2 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    tanhaei (پنجشنبه 24 مرداد 92), گیسو کمند (چهارشنبه 27 اسفند 93)

  7. #34
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array
    ammin عزیز به نظر من تنهایی به قدر کافی در مورد گذشته شون توضیح دادند و به هر حال حرف زدن زن شوهر دار با مرد نامحرم ( کلماتی مثل عشقم و جونم و اینجور زمینه ها ) کار درستی نیست و حرام هست
    این که خانومشون با خودش حرف می زده هم باید گفت ایشون به قدر کافی هوش و عقل دارند که تشخیص بدند ایشون با کس دیگه ای حرف می زده یا بلند بلند با خودش
    به نظرم تنهایی در مورد گذشته ش به حد کافی توضیح داده و ترجیح داده برای بار دوم لغزش خانوم اول را نبخشه که تصمیم خود ایشون بوده و نمیشه بهش خورده گرفت
    با کندو کاو بیشتر و نظر دادن درمورد مسائلی که ما از کم و کیفش اطلاع نداریم و تنهایی خودش بهتر میدونه چی شده به جز دامن زدن به آشفتگی بیشتر ایشون کاری را از پیش نمی بره
    ایشون مشکلش و موضوع صحبتش رابطه ش با خانوم فعلی هست و بهتره رو این موضوع متمرکز بشیم همگی
    * هیچ دلیل علمی و قاطع بر اینکه سادات گرم مزاج هستند وجود نداره ( بنده با اجازه خودم سیده هستم )
    The Happiness of Your Life Depends on The Quality of Your Thoughts

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  8. کاربر روبرو از پست مفید نیلا تشکرکرده است .

    sanjab (پنجشنبه 24 مرداد 92)

  9. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 اردیبهشت 95 [ 11:39]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    135
    امتیاز
    5,578
    سطح
    48
    Points: 5,578, Level: 48
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    196

    تشکرشده 193 در 77 پست

    Rep Power
    33
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    تنهایی این یه نکته رومیگم؛قرآن کتاب مقدس واصلی زندگی ماست که بیشتراوقات بوسش میکنیم میذارمیش طاقچه اما ای کاش بیشتر درموردمحتویاتش تأمل کنیم اول وآخر پیش بینی های این کتاب ردخورنداره(اینو اول به خودم میگم)......................................... .................................................. .................................................. .................................................. .........................................وبعو تهن احق بردهن فی ذلک ان ارادو إصلحا.وشوهران آنها درآن سزاوارترند که آنها رابه زنی رجوع دهند،(بقره ۲۲۸)این آیه شوهرسابق زن راسزاوارتربه رجوع میداند.من فقط میخام اینودرمحاسباتت درنظربگیری+نظرپدرومادرت وپدرومادرش+مصلحت پسرت وخودت........................................ .................................................. ........................................
    بسیار از شما دوستان عزیز سپاسگذارم که بنده را برادر وار و خواهر وار نصیحت میکنید !!!!

    ***********************************************

    امین جان عزیز شما کاملا درست میفرمائید من بعد از اینکه اون خانم جا نماز آب بکش را طلاق دادم

    مبخواستم به همسر اصلی خودم رجوع کنم !!!

    اولش ایشون قبل از طلاق اون زن دوم

    بسیار گریه و زاری کرد و جملات غلط .... و اشتباه کردم و غیره را به زبان آورد ...
    ===============================================
    ولی تا من ایشون را طلاق دادم گفت :

    من بر نمیگردم -- اگه این خانم این مشکل را نداشت تو طلاق ش میدادی ؟؟؟؟

    معلومه که نمیدادی و یادت به من و بچه هم نبود !!!

    حالا که این مشکل برات پیش اومده میخوای برگردی به زندگی با من !!!

    نه آقای ....... برو دنبال زندگی ت ......

    =========================================

    حتی چند بار دیگه پدر - مادر - مادر بزرگ و ..... رفتند که بیارندش

    ولی ظاهرا این خانم هوا برش داشته و جو گیر شده !!!!

    و هر چی در شان و لیاقت خودش و خواهر و مادرش بوده به مادر و خواهرای بنده

    نثار کرده !!!!

    یکی از علت های مهم طلاق ما بی تو دهنی ایشون بود !!!!

    خداوکیلی فوش میداد که مرد هاش همچین فوشی را بلد نیستند بدهند !!!

    به خانوادش میگم چرا دخترتون فوش میده ؟؟؟

    داداش هاش میگند = فوش که چیز بدی نیست ما همه مون فوش میدیم -- تو ام فوش بده .....

    با این تفاسیر برگردم که چی بشه ؟؟؟

    ایشون دیگه پرده حیا را دریده -- - دیگه چیزی برای زندگی نیست !!

    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    اما درموردخیانت؛واسه اثبات سایر دعاوی دوشاهدکافیه ولی خیانت(به معنای دقیق کلمه نه معانی ساختگی من وشما)چهارشاهد لازمه اگه سه تاشون بگن دیدیم(رابطه صریح جنسی رو) یکیشون بگوید نه اون سه تا شلاق میخورند.یاخود شوهرباید ۵باربه قرآن قسم بخوردکه زنش خیانت کرده خداوکیلی حاضری ۵بار دستت رو قرآن بذاری باقاطعیت بگی زنت خیانت کرده بدون اینکه پشتت به لرزه دربیاد؟؟تو فقط شاهدتماس تلفنی زن سابقت ازپشت دربودی (شایدداشته باخیالاتش حرف میزده)ولی خودت اجازه دادی این زن نامحرم بوست کرده.

    و اما در مورد قضیه خیانت جنسی !!!

    امین جان من چیزی با چشم خودم ندیدم که بخوام به قران قسم بخورم !!!

    ولی خوب تخم مرغ دزد شتر مرغ دزد میشه !!!

    نمی دونم متاهلی یا نه !!!

    دوست داری همینجور که سر کاری هی بگی زن م کجاست !!

    داره چیکار میکنه !!

    نکنه دوباره پاش بلغزه !!! نکنه دوباره خیانت کنه !!!

    =====================================
    بعدش چه لزومی داره یک زن متاهل با یم مرد دیگه اس ام اس و تلفنی تماس داشته باشه ؟؟؟؟
    خداوکیلی زن خودت بود چیکار میکردی ؟؟
    ===========================

    خود نفهمش روزی که من بخشیدمش میدونی چی گفت ؟؟

    گفت :

    تو بخشیدی ولی اگه تو این کارا کرده بودی و من جای تو بودم

    نمی بخشیدم !!!!


    =====================================

    در نهایت امین جان

    من گرفتم که همسر اولم

    (( به ملکوت اعلا پیوسته و دیگه نمی تونم باهاش زندگی کنم ))



    دوستان برای شادی روحش یک بفرستید

    ویرایش توسط tanhaei : پنجشنبه 24 مرداد 92 در ساعت 13:34

  10. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array
    * چون خیانت 4 تا شاهد می خواد از بعد دینی پس بفرمایید خانوم های شوهر دار تلفنی و چتی و اینترنتی با این و اون رابطه بگیرند بعد بگن ما خیانت نکردیم ؟ آخه این چه حرفیه
    The Happiness of Your Life Depends on The Quality of Your Thoughts

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  11. 2 کاربر از پست مفید نیلا تشکرکرده اند .

    paradise92 (پنجشنبه 31 مرداد 92), tanhaei (پنجشنبه 24 مرداد 92)

  12. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    امین جان پستها رو کامل تر بخون فقط این مورد نبوده و همسر ایشون هم خ لج کرده بودن.

    به اندازه یه دنیا من رو ببخش اما امین جان شما در تاپیکهای قبلیتون به غرورتون و حفظ اون اهمیت م دین... چطور انتظار دارین از اقای تنهایی که با پس زده شدن های مکرر دوباره رجوع کنن!!! تازه ایشون تلاش هم کردن. البته من نمی گم ایشون مقصرن یا ...

    قصد رنجاندن هیچ کس رو ندارم اما واقعا برام سوال شد
    ! در ضمن امین اقا این نقطه چین ها که می گدارین خودش پست رو شلوغ م یکنه به جاش فاصله بزرای بهتر.. تشکر از لطف شما
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    تنهایی این یه نکته رومیگم؛قرآن کتاب مقدس واصلی زندگی ماست که بیشتراوقات بوسش میکنیم میذارمیش طاقچه اما ای کاش بیشتر درموردمحتویاتش تأمل کنیم اول وآخر پیش بینی های این کتاب ردخورنداره(اینو اول به خودم میگم)......................................... .................................................. .................................................. .................................................. .........................................وبعو تهن احق بردهن فی ذلک ان ارادو إصلحا.وشوهران آنها درآن سزاوارترند که آنها رابه زنی رجوع دهند،(بقره ۲۲۸)این آیه شوهرسابق زن راسزاوارتربه رجوع میداند.من فقط میخام اینودرمحاسباتت درنظربگیری+نظرپدرومادرت وپدرومادرش+مصلحت پسرت وخودت........................................ .................................................. .................................................. .................................................. ...............................اما درموردخیانت؛واسه اثبات سایر دعاوی دوشاهدکافیه ولی خیانت(به معنای دقیق کلمه نه معانی ساختگی من وشما)چهارشاهد لازمه اگه سه تاشون بگن دیدیم(رابطه صریح جنسی رو) یکیشون بگوید نه اون سه تا شلاق میخورند.یاخود شوهرباید ۵باربه قرآن قسم بخوردکه زنش خیانت کرده خداوکیلی حاضری ۵بار دستت رو قرآن بذاری باقاطعیت بگی زنت خیانت کرده بدون اینکه پشتت به لرزه دربیاد؟؟تو فقط شاهدتماس تلفنی زن سابقت ازپشت دربودی (شایدداشته باخیالاتش حرف میزده)ولی خودت اجازه دادی این زن نامحرم بوست کرده.......................................... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .....شایداصلا دلیل اصلی ناراحتیت این بود که خودش پیشنهاد طلاق داد.حالاکه باطلاق همه گذشته صفرشده اگه بخوایی میتونی ازاول شروع کنی............................................ .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..........................................،چرا زن سابقت علی الرغم سادات بودن باز سردبوده؟بعدتولدبچه اینجورشد یا معاشقه رو رعایت نکردید حتمامیدونی که هرکسی طبیعتی داره عده ای تمایل به نوازش شدن وعده ای حرف زدن وشنیدن و...چقدراینارو باسایراخلاقیات رعایت کردیدو حل نشد بعد رفتید سراغ طلاق.......................................... .................................................. .................................................. .................................................. ................................من فقط خواستم به ندای درونت هم گوش بدهی شاید یه چیزای باشد تشخیص باخودت.
    - - - Updated - - -

    - - - Updated - - -

    در ضمن امین اقا همون طور که خودت هم احساس م یکنم قبول داری خ وقتها نیاز نیس حتما خیانتی انجام بشه همین که غرور و دل ادم شکسته شه کافی

    - - - Updated - - -

    در ضمن امین اقا همون طور که خودت هم احساس م یکنم قبول داری خ وقتها نیاز نیس حتما خیانتی انجام بشه همین که غرور و دل ادم شکسته شه کافی

  13. کاربر روبرو از پست مفید مهرااد تشکرکرده است .

    tanhaei (پنجشنبه 24 مرداد 92)

  14. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1392-5-18
    نوشته ها
    88
    امتیاز
    1,388
    سطح
    20
    Points: 1,388, Level: 20
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 91 در 49 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام به آقای تنهایی
    دست پیش و میگیری پس نیفتی....
    شماخودتون میدونین طرف مقابلتون شما روفقط بخاطر مسائل جنسی میخواد...چرا اینطوری برخورد میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    دستشو کرد توآستینتون وشما مثه یه موجود منفعل نگاش کردین تا ببینین چیکارمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا اومد دستتون رو گرفت و..... وبازشمافقط نگاش کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مثه اینکه شما هم فقط بخاطر همین مساله میخواین باهاش باشین وگرنه ماهمه با صراحت داریم بهتون میگیم رفتار این خانم درحد یه خانم مومن وپاک نیست...
    درست زمانیکه شما سمتش نمیرین داره این کار رو میکنه ...وای به حال اون موقع که شما برین سمتش....دیگه خودش رو کاملا به شما میسپاره...به نظرشما طبیعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    این داستان هایی که میگید هم شما هم همه ی ما میدونیم که شما دقیقا میدونید کجا میرین وبازم میرید....ومیدونین طرف مقابلتون چیکارمیکنه وبازم خودتون رو به حالت پسربچه ای که اصلا منظور این کارها رونمیدونه نشون میدین...تا طرف خودش بیاد دنبالتون
    نه شما بچه این ونه ما ونه طرف مقابلتون..پس مثه یه پسر18 ساله که تاحالا با کسی رابطه ی جنسی نداشته و با یه خانم بزرگتر از خودش برخورد کرده که زنه داره با این کاراش پسره رو گول میزنه برخورد نکنین...با همه رو راست نیستین با خودتون رو راست باشین....شما خودتون رو توی شرایطی میزارین که غرایضتون غلیان کنه بعد میخوین توی این شرایط منطقی باشین...
    شما هردونفر به این محکومین که فقط به خاطر مسائل جنسی با همین...اگه نیستین ثابت کنین...همه ی ما باتوجه به چیزایی که دارین میگین جوابتون رو دادیم که شما بدرد هم نمیخورین...واین خانم رفتارش مثه یه خانم سالم نیست...بازهم شما میرین سرخونه اولتون..

  15. 3 کاربر از پست مفید fatima86 تشکرکرده اند .

    sanjab (پنجشنبه 24 مرداد 92), tamanaye man (جمعه 25 مرداد 92), tanhaei (جمعه 25 مرداد 92)

  16. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    دوست عزیز عجب داستانی داشتی،یکی از بحثهایی بود که خیلی برام جالب بود و کل بحثهای تاپیکتو خوندم،اخه داداش من از خانم اولت خیانت دیدی اونم نه یه بار بازم میخاستی برگردونیش؟؟؟چه انرژی دارید شماها من که اصلا نمیتونم تو صورت همچین زنی نگاه کنم چه برسه بخام باهاش دوباره زندگی کنم،اما در کل اوضاع خیلی بد شده نه حجاب نه چادر نه سر سنگینی هیچ کدوم دلیل بر خوب بودن کسی نیست و ادم فقط و فقط تا جایی که میتونه باید تحقیق کنه بقیشم بسپره دست خدا

  17. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1392-5-18
    نوشته ها
    88
    امتیاز
    1,388
    سطح
    20
    Points: 1,388, Level: 20
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 91 در 49 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام...
    واقعا من الان خودم چادری هستم اما خیلی هاشون رو قبول ندارم....اصلا چادریعنی آدم میخوادبدنش روکسی نبینه...همین...
    ولی برداشتی که همه ی مردم میکنن وحتی بعضی وقتا من رو هم کلافه میکنه اینه که یه دخترچادری باید نمازشو همیشه بخونه اولین نفر.همیشه نمازشب بخونه.همیشه بره مسجد.اصلا تو خیابون نخنده....و و و اصلا یه توقعات فرابشری دارن درصورتی که اصلا این چیزا ملاک خوب بودن محض یابدبودن محض نیست...
    هیچ چیز تواین دنیابه جزخدا مطلق نیست همه چیز نسبیه....
    پاک بودن یه آدم ازنگاهش ازچشاش مشخصه وهیچ کس باظاهرفریبنده نباید ونمیتونه باطن خودش رو مخفی کنه....
    آدم رو ازکارهاشون بشنسین نه از ظاهرشون...من چندبارتاحالا گول ظاهرآدما رو خوردم اما میخوام دیگه اینطورنباشم....

    - - - Updated - - -

    شما هم به ظاهرش نگاه نکن...ببین کاراش چطوره...

  18. کاربر روبرو از پست مفید fatima86 تشکرکرده است .

    meinoush (پنجشنبه 24 مرداد 92)


 
صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عذاب وجدان بی پایان منو به مرز جنون رسونده
    توسط عشق آفرین در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: شنبه 08 شهریور 93, 12:17
  2. سوژه‌ای به شیرینی چند همسری!
    توسط lord.hamed در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 دی 92, 23:02
  3. سوژه خنده های ایرانی (عکس )
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 دی 91, 12:16
  4. در سوگ حامد 65 !
    توسط meysamm در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 11 تیر 90, 04:14

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.