شرایط خیلی سختی داری. دعا می کنم خدا کمکت کنه و همسرت متوجه اشتباهش بشه.همون طور که دوستمون ویدا گفه باید اطلاعات در مورد خودت و همسرت و دلیل دعوا هاتون بدی تا بشه در موردش نظر داد.اینکه همسرت چه اخلاقی داره،چقدر دوستت داره،چه طور با هم آشنا شدید،شروع کننده این بحث ها کدومتون بودید.فکر می کنم خود شما بهتر از هر فرد دیگه ای یتونید دلیل ای دعوا ها را پیدا کنید. و با بیان دلیل این دعوا ها احتمالا بشه دلیل رفتار همسرتون را هم پیدا کرد.اگر بهانه گیری می کنه نشان دهنده ان هست که مشکل دیگری هست که ایوشن را آزار میده و می خواد به این صورت اعتراض خودش را نشون بده.اما اگه واقعا با هم مشکل اساس دارید که سر اون مسئله دعواتون میشه باید اون مشکل را حل کنید. رابطه شما خانواده همسرتون چه طور هست؟ اصلا وان ها میدنند که شما را بیرون کرده؟خواهر شوهر دارید؟ اگه دارید و رابطه خوبی با ایشون دارید می تونید ازشون کمک بخواید.بخواید با برادرش از خانوادش بخواد با برادش صحبت کنند تا بیاد دنبالتون. همسرتون باید متوجه اشتباه خودش بشه وگرنه همین کارش را ادامه میده.خانواده خودتون چی اوناه چی میگن؟ نمی گن؟میتونید از انها کمک بخواید.اما به نظر من یه نفر باید با همسرتون صحبت کنه ایشون را متوجه اشتباهش بکنه که اگر حتی با شما هم مشکل داره نباید شما را بیرون کنه و باید مشکل را با صحبت حل کرد.و ایشون باید بیاد دنبالتون چون اگر دوباره خودتون برگردید اوضاع هیچ تغییری نمی کنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)