کاش شیر کوچولوئه مال من بود.خیلی نازه
تشکرشده 2,271 در 375 پست
کاش شیر کوچولوئه مال من بود.خیلی نازه
چشماتو بیند و تصورکن همه ی آدمای دنیا به این فرموده ی حضرت علی علیه السلام عمل میکنن:
"هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند"
دنیا چه شکلی میشه ؟؟؟
roze sepid (پنجشنبه 24 مرداد 92), shapoor (شنبه 26 مرداد 92), ویدا@ (پنجشنبه 24 مرداد 92), دختر مهربون (یکشنبه 27 مرداد 92), شارلوت (سه شنبه 28 آبان 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)