والا بعضی تاپیکا انقدر عجیب غریبه ادم حس میکنه سر کاریه
تشکرشده 257 در 72 پست
والا بعضی تاپیکا انقدر عجیب غریبه ادم حس میکنه سر کاریه
تشکرشده 19 در 12 پست
پسرم شما بلدی با کامپیوتر کار کنی؟؟؟؟؟؟
تشکرشده 37 در 22 پست
دوستان اخرلزمان فرا رسید
کوچولو عاشق شده
خاک برسرم خدا به دادمون برسه
بچه برو به درسات برس
تشکرشده 121 در 62 پست
وا عجبا
پسره که 12 سالشه !! نمیفهمه که!
هر چی هست زیر سره اون دخترست!!
dokhtare kordestan (پنجشنبه 24 مرداد 92)
تشکرشده 406 در 140 پست
استغفرالله,آدم نمیدونه باید چی بگه؟
به حق چیزای ندیده ونشنیده
والا من 12 ساله که بودم با پسرا 7 سنگ بازی میکردم الانشم که 26 شدم هنوز نفهمیدم عشق و عاشقی چیه,اصلا چرا شما انقد زود زود عاشق میشین ولی امثال من نه؟
خلاصه با اون همه درسی که خوندیمو ارشدی که گرفتیم حال و روزمون شد اینی که هستیمشما میخواین چی بشین؟
عزیز من عشق چیه عاشقی کدومه ؟اونم واسه پسر 12/.؟اونم با دختر 20؟مگه میشههههه؟
پناه بر خدا
بابا اون خانم لابد مثل یه نوجون,البته نوجونم زوده واستون,داره بهت محبت میکنه شما فکر میکنید عاشق هم شدین
بخدا آدم تو کار شما میمونه
- - - Updated - - -
سهیل جان حق با شماست,زیر سر اون دخترست که محل داده با این طفلک,این طفلک چه میدونه عشق چیه عاشقی کدومه
- - - Updated - - -
پس چرا من عاشق کسی نمیشم خدا؟من مشکل دارم یا اینا مشکل دارن؟![]()
bahar.65 (سه شنبه 12 شهریور 92)
تشکرشده 12 در 7 پست
پسر گل فکر نمیکنی یه کم زود به فکر این چیزا افتادی.مگه به کارای شما نظارت نمیشه.!!!!!!!!!!!!!!!!!عزیزم الان زمان بازیگوشی شماست.نه عشق و عاشقی.دنبال درسات باش.بهترین ٰبرا سن شما همینه.![]()
تشکرشده 76 در 56 پست
سلام پسر کوچولو با عرض معذرت اگه این خانوم انقدر احمق هست مشکلی نیست هرکار دوستداری بکن بازم شرمند به عشقت توهین کردم و از خدا صبری عظیم برای پدر مادر شما خواهانم
تشکرشده 219 در 87 پست
بچه ها این تایپیک ماله حدود یک سال پیشه ها حواستون هست !
از اون گذشته احتمال زیاد سرکاری بوده و ایجاد کننده موضوع اصلا دیگه اینجا نیومده !
تشکرشده 1,784 در 580 پست
اره موضوع مال پارساله ولی من ندیده بودم.
دوستان بهت زده و متحیر:
من یه مزاحم تلفنی (کودک 10 ساله )داشتم. در این حد وقتی فینگیلیش می نوشتم نمی فهمید ! انقدر این پسر حرفهای ناجوری می زد و از من توقعاتی داشت که مردهای اطرافم از من نداشتن!!! اوایل که نم یدونستم بچه است فکر می کردم یه اقای از خدا بیخبر هوس باز مزاحم من شده!!!
اعصابی این بچه از ما خرد کرد که حد نداشت!
خدایا سر اون افریده مقدست "عشق" چه بلایی آمده!!! کجاست!!
bahar.65 (شنبه 03 خرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)