نه متاسفانه من عيچ تحقيقي در اين زمينه نكردم چون هر دو ازدواج قبلي در دو كشور متفاوت بود و تحقيق در اين مورد كار آسوني نبود و ايشون هميشه خودشونو قرباني اين جريان معرفي كردن و گرفتن اقامت رو دليل بر ازدواجشون اعلام ميكردن.
در هر دو مورد ميگفتن علاقه اي در كار نبوده و فقط بعد از اين همه سال به من علاقه مند شدن و البته اينكه بهشون خيانت شده در مورد اول و مورد دوم هم بعد طلاق فهميدن زنشون خيانت ميكرده اما به منم همين ظن و شك رو داشت كه خيانت كارم و براي همين ميخواست منو بكشه بعد هر دفعه كه منو ميزد گريه ميكرد اما اين دفعه ميگفت حقت بوده و بايد ميكشتمت ، متاسفانه اين ريشه در إسلام داره كه بهت تهمت خيانت بزنن و بعد حق دارن بكشنت!
اما در اظهاراتشون توي دادكاه متوجه شدم كه خيلي نكران هستن كه پرونده هاي قبليشون رسيدگي و باز بشه چون بعد دادگاه با شدت عصبانيت با من در تماس بودن و گفتن كه:تو همه تلاش تو كردي كه منو زنداني كنن و چرا در مورد ازدواج قبلي من صحبت كردي كه برن و پرونده منو باز كنن!
از طرفي اين كار حتي از طريق مراجع قانوني خيلي مشكله كه از به كشور پرونده ايشون رو بشه توي كشور ديگه باز و بررسي كرد اما ايشون كلا ديگه از ترس اين جريان حتي توي كشوري كه اقامت داشتن نموندن و به ايران اومدن واسه زندگي و ازدواج مجدد.
واقعا نميدونم چطوري با اين سرعت ظرف تقريبا ١ ماه ميتونه چنين كاري كنه، من تازه ١ ماه كه گذشته از شك خارج شدم و ميتونم حرف بزنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)