برای من عجیبه که کارشناسان روانشناس تالار جواب علمی و صحیح به مرجع این تالار نمیدن و ایشون داره با تحلیل های غیر علمی منحرف میشه.
خانم دلسا 32 ساله که همجنسگرایی یا تمایل جنسی به همجنس ، بیماری یا انحراف اخلاقی محسوب نمیشه. افرادی که تمایل به همجنس دارند از نظر تمایلات تابع امیال و قواعد بقیه آدمها نیستند و این مساله کاملا از کنترلشون خارجه. برای اینکه مطمئن بشین همسرتون همجنسگراست با روانپزشکی که عقیده داره این مساله بیماری و انحراف و ... نیست صحبت کنین و در صورتی که مطمئن شدین همسرتون همنجسگراست بهتر میتونین در مورد ادامه زندگیتون تصمیم بگیرین. فعلا فشار زیادی روی خودتون و همسرتون نیارین تا تکلیف این مساله کاملا روشن بشه و اطلاعات کاملی در مورد تمایلات جنسی همسرتون به دست بیارین. برای درک بهتر همسرتون فیلم آینه های روبرو (ایرانی و مجاز) رو ببینید. باز هم تاکید میکنم که همجنسگرا ها نه مشکل اخلاقی دارند و نه منحرف و آلوده هستند ، اونها نخواستند که اینجور خلق بشن ، این در ذات اونهاست و از شوخی های تلخ طبیعته.








علاقه مندی ها (Bookmarks)