به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 شهریور 92 [ 22:51]
    تاریخ عضویت
    1392-5-22
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    94
    سطح
    1
    Points: 94, Level: 1
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 14 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    زندگي موفق مرسي از هم درديت،اي كاش دخترها تو ايران چشمشونو باز كنند و بخاطر شوهر كردن توي چا نيفتن!
    اينجور آدمها خامت ميكنن و وقتي تو دامشون بيفتي ديگه نميتوني بياي بيرون.
    ربطي هم به ميزان تحصيلات و فرهنگ و سن دو طرف نداره،ايشون دكتر بودن و منم همينطور هر دو هم سالها خارج ايران زندگي كرده بوديم اما كسي كه لز چند تا طلاق مياد بيرون ظربه هاي شديدي خورده و با ازدواج درمان نميشه روحش!
    با اينكه به گفته خودش بين ازدواج دومش و ازدواج با من ٢ سال فاصله بوده اما كاملا اين رد پاي بد بيني و مشكلات توي زندگي قبليش توي رابطه ما مشهود بود!
    بنا بر اين الانم كه با سرعت در عرض يك ماه براي طلا في و انتقام از من با يكس از دخترهاي فأميلش داره ازدواج ميكنه مشكل حل نخواهد شد،اما ناراحتي من از اينه كه يه چنين آدمي نبايد مجوز كار در پزشكي رو داشته باشه چون تعادل رواني نداره و خيلي خطرناكه!
    دلم ميخواد دخترها اين پست رو بخونن و تن به چنين ازدواجهايي ندن، من واقعا زجر كشيدم و اين رد پا به راحتي از زندگي من پاك نميشه با كمك روانشناسها و زمان شايد ترميم بشه.
    الان ميدونم كه طلاق يعني چي و چه ظربه اي به آدم ميزنه.

  2. 4 کاربر از پست مفید مريم گلي تشکرکرده اند .

    baranbanoo (جمعه 22 شهریور 92), roze sepid (جمعه 25 مرداد 92), sobhan13 (چهارشنبه 23 مرداد 92), دختری تنها (چهارشنبه 23 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشكل با كتك كاري بد دهني و بي توجهي شوهرم
    توسط paria_22 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 خرداد 93, 07:11
  2. با كتك كاري بد دهني و بي توجهي شوهرم چیکار کنم
    توسط aida63 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 03 خرداد 93, 19:40
  3. دعواي منتهي به كتك زدن
    توسط neda4 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 دی 92, 00:01
  4. با مردي كه كتك مي زنه مي شه زندگي كرد؟
    توسط پرنده مهاجر در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 بهمن 89, 14:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.