سلام عزیزم
شرایط خیلی سختت رو کاملا درک میکنم
متنت خیلی ناراحت کننده بود یه لحظه حالم بد شد
اما دوستانه بهت میگم سمت گوشیش نرو
مطالبی که می خونی اذیتت میکنه شاید فراموش کردنش خیلی سخت باشه . اصلا نخون
همسرت اشتباه کرده و متوجه اشتباهش هست و از تو معذرت خواسته اما باید تمومش کنه پس بهش فرصت بده
بعد هم درسته که تو شرایط بارداری شما دکتر نزدیکی رو ممنوع کرده اما راههای دیگه که هست نوازشش کن میدونم خیلی سخته اما باید بین حفظ زندگیت و از دست دادنش یکی رو انتخاب کنی .. به یاد خاطرات خوبتون بیفت . همه چی درست میشه
سعی کن نیازهای شوهرت رو تا جایی که توان داری برطرف کنی از هر راهی که می تونی
و مطمئن باش کنار میذاره اونو و دوباره زندگیتون خوب میشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)