اگر دوستش نداری و واقعا و از ته دل میگی حداقل صبر کن تا برید مشاور. حتما قبل جدایی این کار را بکن چون من معتقدم زندگی شما با درک متقابل پتانسیل اصلاح شدن را دارا هست.
تشکرشده 3,560 در 934 پست
اگر دوستش نداری و واقعا و از ته دل میگی حداقل صبر کن تا برید مشاور. حتما قبل جدایی این کار را بکن چون من معتقدم زندگی شما با درک متقابل پتانسیل اصلاح شدن را دارا هست.
The Happiness of Your Life Depends on The Quality of Your Thoughts
[SIGPIC][/SIGPIC]
دلپذیراد (پنجشنبه 24 مرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)