البته من نظر خودمو می گم ممکنه اشتباه کنم.
از نظر من همون استرس حتی کمی (نه زیاد) لرزش صدا همون تقلا کردن واسه حرفی که می خواین بزنین اینا همه اش قشنگه! اینا صداقت جمله هاتونو بیشتر می کنه. نگران نباشید. یعنی همینا هم یه جورایی تو دل برو ترمی کنه شما رو وقتی واقعی باشه. البته کمش خوبه. زیادش بده. و به نظرم اینکه مکالمه رو کوتاه انتخاب کنین خوبه. یعنی حرفایی که می خواین بزنین واضح کامل و چکیده باشه که هم خودتون راحت باشید هم اون خانم زودتر بفهمه.
فرهنگ جان در کل حرفای مهمو باید طوری زد که با هم دو نفری تنها باشین. اگه یکی نشسته باشه اون یکی هم بشینه اگه یکی ایستاده است اون یکی هم ایستاده باشه. وضعیت جایی که صحبت می کنین حالت وسط راه نداشته باشه که بتونین تمرکز کنین. در واقع یه شکلی از برابری رو توی صحبت کردن باید رعایت کرد. و البته اینکه بهتره حرفتو به خودش بگی وقتی دوستاش کنارش نیستن. وگرنه ممکنه جواب دلخواهتو نگیری.
در مجموع هم قطعا وقتی بشنوه متعحب میشه یا جا می خوره. نگران نباشید. بعدا میره فکر می کنه ببینه چی کار کنه :)








علاقه مندی ها (Bookmarks)