این وابستگی پسرها به خانوادشون تو بدترین شرایطم هست.پدر من 60سالشه هنوزم همون بود که هست.نمیگم بد هست.من عاشقشم.
ولی هر کار کنی میگن خانوادم خوبن.فقط ما خانوما باید رو خودمون کار کنیم.
با بیتفاوتی و سیاست زنانه.هر چی بی تفاوت تر باشی خودت راحت تری.
اینقدر رو میدونم فقط رو خودت کار کن.









علاقه مندی ها (Bookmarks)