به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 18 اردیبهشت 94 [ 01:55]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,094
    سطح
    27
    Points: 2,094, Level: 27
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    86

    تشکرشده 73 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    این وابستگی پسرها به خانوادشون تو بدترین شرایطم هست.پدر من 60سالشه هنوزم همون بود که هست.نمیگم بد هست.من عاشقشم.
    ولی هر کار کنی میگن خانوادم خوبن.فقط ما خانوما باید رو خودمون کار کنیم.
    با بیتفاوتی و سیاست زنانه.هر چی بی تفاوت تر باشی خودت راحت تری.
    اینقدر رو میدونم فقط رو خودت کار کن.

  2. کاربر روبرو از پست مفید mahsa63 تشکرکرده است .

    **سهیل ** (دوشنبه 21 مرداد 92)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آبان 92 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1392-5-10
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    129
    سطح
    2
    Points: 129, Level: 2
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    100

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahsa63 نمایش پست ها
    این وابستگی پسرها به خانوادشون تو بدترین شرایطم هست.پدر من 60سالشه هنوزم همون بود که هست.نمیگم بد هست.من عاشقشم.
    ولی هر کار کنی میگن خانوادم خوبن.فقط ما خانوما باید رو خودمون کار کنیم.
    با بیتفاوتی و سیاست زنانه.هر چی بی تفاوت تر باشی خودت راحت تری.
    اینقدر رو میدونم فقط رو خودت کار کن.
    اگر ما دخترا واقعا يه ذره ...فقط يه ذره بيتفاوتي رو ياد ميگرفتيم نصف بيشتر مشكلاتمون حل ميشد ....

  4. 3 کاربر از پست مفید سپيده سادات تشکرکرده اند .

    mahsa63 (دوشنبه 21 مرداد 92), m_eros (سه شنبه 22 مرداد 92), ساحل75 (دوشنبه 21 مرداد 92)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 18 اردیبهشت 94 [ 01:55]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,094
    سطح
    27
    Points: 2,094, Level: 27
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    86

    تشکرشده 73 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Smile

    نقل قول نوشته اصلی توسط سپيده سادات نمایش پست ها
    اگر ما دخترا واقعا يه ذره ...فقط يه ذره بيتفاوتي رو ياد ميگرفتيم نصف بيشتر مشكلاتمون حل ميشد ....
    واقعا سخته بیتفاوتی.زندگی اولم واسه این توجهات از هم پاشید.ولی واقعا بی تفاوتی و فقط اول فکرر به خودم
    دیدم واقعا بهترین راه حل است.اصلا ارزش این هممه عذاب برای خانواده شوهر واقعا بی معنیه.
    اونا دارن خوش میگزرونم و ما خانموما فقط عصاب خوردکنیشو داریم.
    فقط بی تفاوتیییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییی ی

  6. کاربر روبرو از پست مفید mahsa63 تشکرکرده است .

    m_eros (سه شنبه 22 مرداد 92)

  7. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 مهر 92 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1392-5-21
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    172
    سطح
    3
    Points: 172, Level: 3
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahsa63 نمایش پست ها
    واقعا سخته بیتفاوتی.زندگی اولم واسه این توجهات از هم پاشید.ولی واقعا بی تفاوتی و فقط اول فکرر به خودم
    دیدم واقعا بهترین راه حل است.اصلا ارزش این هممه عذاب برای خانواده شوهر واقعا بی معنیه.
    اونا دارن خوش میگزرونم و ما خانموما فقط عصاب خوردکنیشو داریم.
    فقط بی تفاوتیییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییی ی

    قبول دارم که من هم به شوهرم زیاد پیله میکنم و روی خانواده اش و طرفداری های اون حساس شدم ولی اون هم هیچ وقت آروم بامن صحبت نکرده همش با دعوا و تنش و همین طور طرفداری های بیجا از خانواده اش انجام داده و هیچ وقت قدر کارها وسختی های که من در زندگی بخاطرش کشیدم ندونسته حاضر بوده من هرجور سختی رو بکشم ولی کوچکترین کمکی از خانواده اش نداشته باشه تازه با این حال کلی هم هواشونو داره.و همیشه منو مقصر میدونه.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahsa63 نمایش پست ها
    واقعا سخته بیتفاوتی.زندگی اولم واسه این توجهات از هم پاشید.ولی واقعا بی تفاوتی و فقط اول فکرر به خودم
    دیدم واقعا بهترین راه حل است.اصلا ارزش این هممه عذاب برای خانواده شوهر واقعا بی معنیه.
    اونا دارن خوش میگزرونم و ما خانموما فقط عصاب خوردکنیشو داریم.
    فقط بی تفاوتیییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییی ی

    قبول دارم که من هم به شوهرم زیاد پیله میکنم و روی خانواده اش و طرفداری های اون حساس شدم ولی اون هم هیچ وقت آروم بامن صحبت نکرده همش با دعوا و تنش و همین طور طرفداری های بیجا از خانواده اش انجام داده و هیچ وقت قدر کارها وسختی های که من در زندگی بخاطرش کشیدم ندونسته حاضر بوده من هرجور سختی رو بکشم ولی کوچکترین کمکی از خانواده اش نداشته باشه تازه با این حال کلی هم هواشونو داره.و همیشه منو مقصر میدونه.

  8. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 خرداد 93 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,443
    سطح
    21
    Points: 1,443, Level: 21
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 105 در 70 پست

    Rep Power
    0
    Array
    قبول دارم این رفتار شوهرتون درست نیس ( کتک زدن در هر صورتی قابل توجیه نیست به هر حال ریشه فرهنگی داره !) ولی نمیشه یه طرفه قضاوت کرد حتما دلیلی داره ، رابطتون چقدر صمیمیه ؟ چقدر میتونی باهاش راحت حرف بزنی ، هر آدمی قلق خودشو داره توام باید قلق شوهرتو بگیری ، با سیاست تر رفتار کنی ، سر به سرش نذاری ، خیلی چیزارو با سیاست بهش بفهمونی ، نه با جنگو دعوا و گریه زاری ، اون حتما یه ضعفی ازت میبینه که این رفتارو میکنه ،
    به طرفداریهاش نسبت به خونوادش یه مدت بی توجه باش ، اهمیت نده ، بذار فک کنه برات مهم نیس ، حرفی میزنه حتما لزومی نداره همون موقع جوابشو بدی ،
    ممکنه شوهر شما ذاتن یک چنین خصوصیت هایی داشته باشه اما مطمئن باش با رفتار تو همه چیز تغییر میکنه ، رفتارتو تغییر بده باهاش اما در جهت مثبت نه بی محلی ، سعی کن درکش کنی کمتر به پرو پاش بپیچی مردا ازین کار متنفرن ، عصبی میشن ،
    اول رو خودت کار کن مطالعتو بیشتر کن ، راههای مختلفو امتحان کن ، اگر جواب نداد باید به روانشناس یا پزشک رجوع کنین مخصوصا همسرت
    ویرایش توسط m_eros : سه شنبه 22 مرداد 92 در ساعت 10:58

  9. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 مهر 92 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1392-5-21
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    172
    سطح
    3
    Points: 172, Level: 3
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط m_eros نمایش پست ها
    قبول دارم این رفتار شوهرتون درست نیس ( کتک زدن در هر صورتی قابل توجیه نیست به هر حال ریشه فرهنگی داره !) ولی نمیشه یه طرفه قضاوت کرد حتما دلیلی داره ، رابطتون چقدر صمیمیه ؟ چقدر میتونی باهاش راحت حرف بزنی ، هر آدمی قلق خودشو داره توام باید قلق شوهرتو بگیری ، با سیاست تر رفتار کنی ، سر به سرش نذاری ، خیلی چیزارو با سیاست بهش بفهمونی ، نه با جنگو دعوا و گریه زاری ، اون حتما یه ضعفی ازت میبینه که این رفتارو میکنه ،
    به طرفداریهاش نسبت به خونوادش یه مدت بی توجه باش ، اهمیت نده ، بذار فک کنه برات مهم نیس ، حرفی میزنه حتما لزومی نداره همون موقع جوابشو بدی ،
    ممکنه شوهر شما ذاتن یک چنین خصوصیت هایی داشته باشه اما مطمئن باش با رفتار تو همه چیز تغییر میکنه ، رفتارتو تغییر بده باهاش اما در جهت مثبت نه بی محلی ، سعی کن درکش کنی کمتر به پرو پاش بپیچی مردا ازین کار متنفرن ، عصبی میشن ،
    اول رو خودت کار کن مطالعتو بیشتر کن ، راههای مختلفو امتحان کن ، اگر جواب نداد باید به روانشناس یا پزشک رجوع کنین مخصوصا همسرت
    ممنونم از راهنمایی هاتون.رابطمون اصلا صمیمی نیست.من جرات نمی کنم زیاد همه چیزو بهش بگم میترسم ناراحت بشه و دعوا کن بیشتر چیزا رو بهش نمیگم و البته دروغم بعضی وقتا بهش میگم البته همش از روی ترس.ولی سعی میکنم همون طوری که گفتید رفتارمو باهاش تغییر بدم امیدوارم نتیجه بگیرم .دوست ندارم زندگیم داغون بشه.دوست دارم اونم خیلی هوامو داشته باشه و باهام مهربون باشه همیشه.


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم عصبی هست و فکر میکنه همه حقش رو خوردن.
    توسط tanha67 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 شهریور 95, 16:43
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 اردیبهشت 94, 20:15
  3. پدرم تندخو و همیشه عصبانی است. چکار کنیم
    توسط aye در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 مهر 93, 00:17
  4. عصبی شدن مادرم از دست ما به خاطرمشکلات
    توسط srr72 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 دی 91, 19:34
  5. خودم براي خودم اعصاب خوردي درست كردم (فوري)
    توسط ليلا موفق در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 100
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 شهریور 90, 12:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.