دیدی الان با صحبت دوستان کمی بهتر شدی؟ از لحن صحبت این دفعه ات فهمیدم. پس گل من بزار یه کم دیگه زمان بگذره... انشاءلله ازدواج میکنی و از آلام و دردهات کم میشه. از خدا اینو بخواه... بخواه که شرایط آشناییت با کس دیگه ای فراهم بشه با یه آدم خوب تا آروم آروم قضیه حل بشه. محاله که این اتفاق نیافته و محاله که آروم نشی... اگر کس دیگه ای بیاد توی زندگیت خیلی از مشکلاتت حل میشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)