به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 40

Threaded View

  1. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array
    سلام،روز به خیر.
    خیلی ممنونم که برام وقت گذاشتین.مریم و تمنای گلم مرسی از همراهی همیشگیتون.از حضور فرشته مهربان هم خیلی سپاسگذارم،امیدوارم در این تاپیک بتونم احساساتم رو شفاف بیان کنم و از راهنماییهای خوبشون استفاده کنم.
    خوب من خودمم اعتراف کردم که میدونم کارم درست نیست، اصلاً بحث اینه که من تا این سن حتی یه بار هم وارد چنین رابطه هایی نشده بودم و به شدت دیگران رو هم نهی میکردم، حالا نمیدونم چه بلایی سرم اومدهخوب حرف زدن با اون آقا و ارتباط باهاش در عین حال که یه همصحبتی خوشاینده(چون واقعاً مهربون و خوش اخلاق و با درکه) به یه حس سرزنش توی خودمم منجر میشه چون من دختر مغروری هستم و احساس اینکه من بدون دلیل شدم اسباب خوشگذرونی کسی در یه رابطه بی هدف ، خییییییییلی اذیتم میکنه .اینه که قول میدم ظرف یکی دو روز آینده خیلی محکم و قاطع تمومش کنم این از این. اما میمونه احوالات خودم که نمیفهممشون، نمیدونم از کجا میان، چرا دست از سرم بر نمیدارن، خیلی عصبی هستم فرشته مهربان من اینجوری نبودم اصلاً، انقد خوب و قاطع جدا شدم بدون ذره ای تردید و دودلی، بدون احساس عذاب وجدان و پشیمونی،ولی نمیدونم چرا حالا بعد 4 ماه این همه عصبیم، راستش چون احساس میکنم خیلی حقم پامال شد و نتونستم هیچ جوری از خودم استحقاق حق کنم. مشکل بعدیم اینه که اصلاً با خدا سر جنگ پیدا کردم،دوست ندارم این حرفا رو بزنم ولی از طرفی هم میخوام براشون راهنمایی بگیرم، به محض اینکه کسی رو میبینم که زندگی خوبی داره با وجودی که اخلاق و منش آنچنانی هم نداره شروع میکنم به دعوا کردن با خدا، چرا اذیتم میکنی؟اگه خوشت از من نمیاد چرا آوردیم تو این دنیا؟ من چیم از فلانی کمتره؟چرا هرچی صدات میزنم جوابم رو نمیدی و.... آخرشم میشه اینکه میگم اگه یه بار دیگه به تو رو انداختم و ازت چیزی خواستم و تموم. بیکارم نیستم، اداره میام تا ساعت 15/2 عصر، بدمینتون رو دارم حرفه ای میرم، آخرای ترم 4 یوگا هستم،با دوستام تلفنی و حضوری در ارتباطم،مشکل خاصی تو خونه ندارم ولی افکارم و احساساتم داره از پا درم میاره.من مریض شدم ؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید maryam1363 تشکرکرده است .

    toojih (دوشنبه 21 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 18 آذر 96, 15:52
  2. درخواست آشنایی یک فرد اینترنتی ، من هم تمایل به آشنایی بیشتر با ایشون دارم اما نمیدونم چطوری موافقت خودمو اعلام کنم
    توسط مهندس خانوم در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 29 فروردین 93, 23:57
  3. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 22 فروردین 93, 19:19
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 30 فروردین 92, 11:55
  5. قرار ملاقات .آشنایی اینترنتی
    توسط hania در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 20 مرداد 91, 23:23

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.