سلام.
ممنون از همگی دوستان. بخصوص خانم مهرااد که خیلی با مهربونی و صمیمیت برام وقت گذاشته اند.
امروز دلم گرفته و اگه بخوام حرف بزنم، درددلم باز میشه و زیادی پرت و پلا میگم.میخوام از بحث تاپیک منحرف نشم.
مینوش جان درست میگید این حق هر کسیه. اما من یه سوال دارم. کسی حق داره به کسی که قبلا گفته دوستت دارم، یه روزی بگه دیگه نمیخوامت؟؟؟؟؟ آخه یه نفر که اول خواستگاری کرد و بعدش دو سال شبانه روز به من گفت دوستت دارم یه روزی گفت دیگه نمیخوامت. اغلب مواقع فکر میکنم نامردی کرد.
خیلی از احساساتی که در پست اول گفتم ناشی از همین اتفاقه. زمان زیادی ازش گذشته. منم اونو کاملا فراموش کردم. ولی همیشه میترسم از اینکه کسی بهم بگه دوستت دارم ولی بعد پشیمون بشه!! میترسم از اینکه بگه دوستت دارم و فکر کنم کارام و اخلاقمو و رفتارامو دوست داره ولی بعد مثل اون بگه "هیچکدوم به درد نمیخوردن."
مهرااد عزیز، همه ی حرفاتون درسته ولی من واقعا خواستم دیگه عاشق نشم. از عشق ورزیدن بدم اومده. میشه گفت یه چیزی درونم میگه برو بابا عشق کیلو چند؟؟ یه جورایی از اینکه میتونم دیگه نیاز عاطفی رو هم حس نکنم، یه حس رضایت و قدرت دارم. در مورد نیاز جنسی هم همینطور. حتی در مورد حس دوست داشته شدن از سمت خانواده ام هم همینطور. هرچی اونا رو از خودم دورتر میکنم و کمتر برام مهم میشن و براشون نفرت انگیزتر میشم احساس قدرت بیشتری میکنم.
قبلا ها از اینکه مهربون و دلسوز و فداکار و با خدا و ... بودم به خودم میبالیدم. ولی الان به خودم میگم چقدر احمق بودم. نه برای اینکه به خودم تلقین کنم.واقعا فکر میکنم احمق بودم.
حتی از تنهایی هم اونقدرا نمیترسم. همین الانم کاملا از خونوادم و حتی پدر و مادرم دل کنده ام. ولی خب زنده ام. اگه میمردم خوب بود. ولی زنده ام. گرچه از این اجبار به زنده بودن خشمگینم ولی چاره ای جز تحملش ندارم و باید این وقت و عمرو بالاخره یه جوری گذروند. (لحظه شماری میکنم تموم بشه)
دارو هم مصرف کرده ام. فقط مشکل اضطرابم خوب شد ولی افسردگیم نه.
من نمیخوام ازدواج کنم. یعنی هیچ علاقه ای به عشق ندارم. گرچه میدونم زندگی مشترک بدون عشق یعنی شکنجه. یعنی سوختن فرزندها. فقط نمیدونم با بقیه عمرم و وقتم چیکار کنم؟
- - - Updated - - -
ضمنا از مدیران تالار درخواست دارم عنوان تاپیک رو به نمیخوام ازدواج کنم ولی نمیدونم با بقیه عمرم چیکار کنم؟ تغییر بدن. پیشاپیش متشکرم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)