میرم جلو میگه ازدواج نکردم میگم بیا در چهر چوب اطلاع خانواده {من با خانوادم تو این مسائل راحتم از الان به من میگن تو چرا دوست دختر نداری !} با هم 2 سال دوست باشیم تا من ارشدم رو تموم کنم بعد شروع به کار ازدواج و ...
همدردی در این خصوص مشاوره نمی ده.حکم دادگاه چطوری می خوای بگیری؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)