به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 92
  1. #71
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    مرسی خانم پانیذ و سکوت گرامی
    درسته نباید مقایسه کرد ولی خوب من تاپیک های مختلف رو میخونم و به خودم میگم نکنه دوست نداره با من توی خیابون راه بیاد یه وقتایی میچسبه بهم دستمو میگیره یه وقتایی دستشو نمیذاره بگیرم!!!
    خانم پانیذ شما درسته که علاقه نداشتین از اول ولی خوب خانم من یکمی بهتر بوده و میگفت یه وقتایی دوستت دارم و یه وقتایی نه ینی بی ثبات بود و منم توقع محبت خیلی زیاد ندارم ازش و سعی هم کردم عشقم رو ثابت کنم این اخرین بار هم که خوب شدیم واقعا میخواستم دیگه دعوا نکنم که نذاشت به دوروز بکشه...
    من بر خلاف خیلی از مردایی که توی این شرایط هستن خیلی سعی کردم بهش نزدیک بشم ولی اعصاب خرابم اجازه نمیده بیش از این تحمل کنم. من الان به عشق نیاز دارم..
    منم میتونم خلا عاطفیم رو با کسی که دوسش دارم و دوسم داره پر کنم به این نتیجه رسیدم که میتونم هر کسی رو جای همسرم دوست داشته باشم ولی با این تفاوت که اونم منو بخواد...

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  2. کاربر روبرو از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده است .

    paniz93 (جمعه 11 مرداد 92)

  3. #72
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 29 دی 97 [ 23:07]
    تاریخ عضویت
    1392-4-06
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,770
    سطح
    44
    Points: 4,770, Level: 44
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    315

    تشکرشده 78 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقا محمد صبرتونو بالا ببرین این تنها راه توکلتون به خدا تو این شبای آخر خالصانه دعا کنین ضمنا اگه خانمی عاشق شوةرش باشه وقتى ازش دلخوره چندشش میشه دستشو بگیره چه برسه به خانم شما تو این شرایط این مسئله طبیعیه سخت نگیرین زیاد

  4. 2 کاربر از پست مفید paniz93 تشکرکرده اند .

    mohammad2012 (شنبه 12 مرداد 92), sookoot (شنبه 12 مرداد 92)

  5. #73
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    دیشب اینقد باهاش حرف زدم که بالاخره از زیر زبونش کشیدم بیرون ....
    هنوز پسر عمش رو دوست داره بعد یه سال.. با کمال وقاحت بهم گفت
    میخوام طلاقش بدم امروز دارم میرم قباله رو ازش بگیرم فقط نمیدونم چطوری باید اقدام کنم چون به طلاق توافقی راضی نمیشه میگه میخوام زندگی کنم ولی بدون احساس من یکی نیستم...
    ممنون از همگی
    اگر کسی میدونه چقدر زمان میبره جدا شدن به صورت یک طرفه لطفا بهم بگه ممنون میشم چون دیگه راهنمایی نمیخوام با این وقاحت نمیتونم زندگی کنم

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  6. #74
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    آقا محمد من مدام پیگیر تاپیکتون هستم. اون جایی که گفتن که نمی دونن شما رو دوس دارن یا نه و گاهی دوستون دارن و گاهی نه خیلی ناراحت شدم. و همچین حدسی زدم که شاید کسی رو در زندگیش دوس داره . چون این موضوع رو زیاد دیده بودم. اما اینو نگفتم.
    اما چیزی که هست من مطمئنم که اگر شما رو در معرض از دست دادن ببینه احساسش براش روشن میشه .
    براتون آرزوی خوشبختی می کنم. واقعا اذیت شدید تو این مدت
    اما ازتون خواهش می کنم با این حرفایی که ازش شنیدید یه بار دیگه به مشاور مراجعه کنید . اینارو بگید و ببینید نظرش چیه .
    اگه از طرف شما علاقه ای بهش هست ، می تونید هنوز تلاشتون رو بکنید .
    ضمنا این تاپیکتون طولانی شده . یه تاپیک جدید باز کنید . این تاپیک رو براساس حرفهایی که جدیدا شنیدید از خانمتون آغاز کنید.
    امیدوارم کارشناسا راهنمایی بهتری کنن .
    منتظر تاپیک جدید هستیم

  7. 2 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    mohammad2012 (شنبه 12 مرداد 92), sookoot (شنبه 12 مرداد 92)

  8. #75
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    خداحافظ همگی
    نه دیگه نیازی نیست تصمیمم رو گرفتم

    - - - Updated - - -

    چه تلاشی بکنم؟
    یکی دیگه رو میخواسته و میخواد گرچه به قول خودش داره فراموشش میکنه
    ولی به درکککککککککککککککک دیگه مهم نیستتتتتتتتتتتتتتتت

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  9. #76
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    آقا محمد !!!!!!!!!!
    خداحافظی برای چی ؟ ما قراره تو همه روزای شما باهاتون همراه باشیم
    می دونم روز خیلی سختی رو دارید و اون دختر با بچه بازی هاش غرورتون رو شکسته و حق دارید ازش به شدت ناراحت باشید
    تصمیمتون محترمه . اما خواهش می کنم از اینجا نرید . اجازه بدید دوستان در کنارتون باشن .
    در هر راهی که پیش بگیرید دوستان زیادی هستن که می تونن کمکتون کنن و راهنمایی کنن و از تجربیاتشون حرف بزنن .

  10. 2 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    mohammad2012 (شنبه 12 مرداد 92), sookoot (شنبه 12 مرداد 92)

  11. #77
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    آره یه فرشته مهربونی بود که یه زمانی کمکم میکرد ولی دیگه اونم خسته شد ازم...
    تنهایی بهتره..
    ممنون که این مدت نوشته هام رو خوندن دوستان از همه ممنونم.
    امیدوارم آینده بهتری در انتظارم باشه...
    فقط برای درد دل آخر مینویسم که ببینین چی کشیدم...
    همینو میدونم که گاهی خوابشو میدید.. اون روز رو با من نمیموند و باهام سرد بود... فقط قسم خورد شبا که میخوابیده کنارم واقعا منو میخواسته نه کس دیگه رو . گفت دوست داشتنم به تو دروغ نبوده و اون رو هنوز دوست دارم ولی میخوام فراموشش کنم کمکم کن ولی دیگه اینقدر وقاحت حرفش عصبیم کرد که فقط گریه میکردم از دستش.. مث روانیا بودم... نه سحری درست خوردم نه ..
    دست و پام میلرزید وقتی گفت تمام تنم آتیش گرفته بود..

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  12. #78
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 مرداد 93 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1392-5-15
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    1,014
    سطح
    17
    Points: 1,014, Level: 17
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 37 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام محمد عزیز خیلی دنبالتون گشتم تا پیداتون کنم پس کجا رفتید دوستای دیگه کمکم نمیکنن لا اقل شما نریدمسعولان فقط به زن وشوهرا یا کسانی که مشکل عاشقانه دارن کمک میکنن پس ماچی اومدیم اینجا کمکمون کنن اما متا سفانه اینجا هم مثل اینکه تبعیض وجود داره

  13. #79
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 06:24]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    86
    سطح
    1
    Points: 86, Level: 1
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    2

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام محمد جان
    ببین من متاهلم ، منم واسه خودم مشکلاتی دارم که تو تاپیک خودم نوشتم ولی در مورد شما:

    ببین خانمت هنوز از دستت ناراحت بوده و رفتین بیرون و بازم دعواتون شده و از همه بدتر بهش سیلی زدین ،،،، میدونی زنا خیلی دیر اینجور چیزا رو یادشون میره واسه منم این اتفاق پیش اومده ، منم مثه خانم شما زبون تندی دارم یکبار که با شوهرم دعوام شد یه سیلی بهم زد البته منم با یه لیوان زدم تو سرش و از خودم دفاع کردم ..... ولی هنوز که هنوزه (6 سال گذشته) وقتی یادم میاد ناراحت میشم و گریه میکنم و با خودم میگم این حق من نبود
    ( در ضمن فقط همون یکبار من وشوهرم با هم دعوا کردیم و بس )

    حالا با این تفاسیر کارت یکم مشکل تر میشه باید بیشتر ناز خانمت رو بکشی ، اینکه جوابتو نمیده مهم نیست تو هم مجددا بهش زنک بزن وهم اس بهش بده همون که بخونه کافیه و بهش بگو داغون بودی و دست خودت نبوده و حرفایی که در موردت زده شده خیلی روت تاثیر منفی گذاشته بالاخره خودت میدونی چطوری باید نازشو بکشی و یکم حرفای لطیف و کمی شوخ طبعی ( کم ) و....

    و بگو که وقتی پیشت نباشه کلا چقدر تمرکزت رو از دست میدی و دوست داری با ارامش کنار هم بشینین و ... و راستی یکم از لحظه های جذابی که با هم داشتین ( زناشویی ) و اینطور چیزا هم براش بگو فقط این اخری ها رو وقتی روابطتون حسنه تر شد بگی وگرنه فکر میکنه واسه این مسایل داری نازشو میکشی .


    د یالا پاشو الان یا کمی شب تر بهش اس بده
    واست دعا میکنم

  14. کاربر روبرو از پست مفید به درد و دل من گوش کنید تشکرکرده است .

    sookoot (چهارشنبه 10 مهر 92)

  15. #80
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    مرسی از همه...
    یه جورایی دیگه اونقدا هم بد نیست زندگیم سعی میکنم بسازم باهاش مدتیه دعوایی نداشتیم خداروشکر و رابطمون بهتر شده سعی میکنم حرفای زشتی که زده بهم رو فراموش کنم کم کم...
    امیدوارم بتونم..

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  16. کاربر روبرو از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده است .

    asemani (شنبه 26 مرداد 92)


 
صفحه 8 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خانواده شوهرم عصبی و پرخاشگر هستند
    توسط nazi_ka در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 آبان 96, 15:30
  2. با نامزده عصبیم چکار کنم خسته شدم از زندگیم
    توسط maede.k در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 26 تیر 95, 17:33
  3. عصبانیت کار دستم داد. در برخورد بعدی چگونه باشم؟
    توسط عشق آفرین در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 آذر 94, 21:15
  4. احساس میکنم عصبی هستم
    توسط achilis در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 مهر 93, 13:39
  5. افسرده و عصبی شده ام .نگران دخترم هستم.
    توسط گلشن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 12:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.