مرسی خانم پانیذ و سکوت گرامی
درسته نباید مقایسه کرد ولی خوب من تاپیک های مختلف رو میخونم و به خودم میگم نکنه دوست نداره با من توی خیابون راه بیاد یه وقتایی میچسبه بهم دستمو میگیره یه وقتایی دستشو نمیذاره بگیرم!!!
خانم پانیذ شما درسته که علاقه نداشتین از اول ولی خوب خانم من یکمی بهتر بوده و میگفت یه وقتایی دوستت دارم و یه وقتایی نه ینی بی ثبات بود و منم توقع محبت خیلی زیاد ندارم ازش و سعی هم کردم عشقم رو ثابت کنم این اخرین بار هم که خوب شدیم واقعا میخواستم دیگه دعوا نکنم که نذاشت به دوروز بکشه...
من بر خلاف خیلی از مردایی که توی این شرایط هستن خیلی سعی کردم بهش نزدیک بشم ولی اعصاب خرابم اجازه نمیده بیش از این تحمل کنم. من الان به عشق نیاز دارم..
منم میتونم خلا عاطفیم رو با کسی که دوسش دارم و دوسم داره پر کنم به این نتیجه رسیدم که میتونم هر کسی رو جای همسرم دوست داشته باشم ولی با این تفاوت که اونم منو بخواد...
[size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا . [/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)