منم به عنوان یه دختر تمایل دارم پیشنهاد برای آشنایی بیشتر رو بشنوم ، نه ابراز علاقه رو
مثلا اگر کسی یهو بیاد بگه من بهتون علاقه مندم جا می خورم و دوس ندارم. چون دنبال علت این علاقه ام
اما اگر کسی بیاد و بگه من مدتیه شما رو زیر نظر داشتم. به خاطر مثلا متین بودنتون ، اخلاق خوبتون و ... تمایل دارم بیشتر بشناسمتون راحت تر باهاش کنار میام.








علاقه مندی ها (Bookmarks)