این که جوابش رو ندادی و باش قطع رابطه کردی بهترین کار بوده .
اون تماس آخری رو هم بهتر بود جواب میدادی تا عذاب وجدان نگیری- حداقل میفهمیدی چی شده یا چکار داره و بعت تمومش میکردین
با این حال دیگه گذشته و این حس عذاب وجدانتونم به مرور زمان تموم میشه فقط دیگه تا میشه! باش تماس نگیرن








علاقه مندی ها (Bookmarks)