من چون دیدم اینو میگم تو هرکاری کنی حتی بکشیش بازم آروم نمیشی چون گاهی آدمها ظلمی بهمون میکنن که شاید با هزار بار اعدام فقط بشه جبرانش کرد بنابراین از خدا بخواه تا برات جبران کنه و ازش انتقام بگیره چون دیدم راهکارهای انتقام خدا خیلی عالی تر و جامعتر و نابودکننده تر از راهکارهای ماست طوری انتقام میگیره که هستیشو از دست میده نه فقط زندگیشو...








علاقه مندی ها (Bookmarks)