سلام فاطیما خوبی؟
تو دوره عقد اگر ببخشید دختر باشی نصف مهریه بهت تعلق میگیره
مهریه عندالمطالبه هست ( مگر اینکه در عقدنامه عندالاستطاعه ذکر شده باشه ) که هر زمان میتونی اقدام کنی و بگیریش
اما درمورد حق طلاق اگر درخواست طلاق از طرف تو باشه فقط درصورتی می تونی جدا بشی که شوهرت از مشکلاتی که تو عقدنامه گفته شده مثل اعتیاد، جنون و ... داشته باشه و یا اینکه وکالت طلاق داشته باشی . وگرنه باید منتظر بمونی طرف طلاقت بده
حالا چرا می خوای جدا بشی اگه خواستی بگو
چند سالته و اون چند سالشه
وسع مالیش در چه حد هست ؟








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)