دوست عزیز سلام
به نظر من اگر شما شرایط ازدواج ندارید، و به این زودیها نمی تونید شرایط خودتون رو عوض کنید صد درصد ، با احساسات خودتون بازی نکنید ، من چون تجربه ای شبیه به شما دارم این رو میگم، یه سر به این تاپیک بزن حرف من رو متوجه میشید " http://www.hamdardi.net/thread-29576.html "
یا هیچی نگید یا به صورت رسمی مطرح کنید. چون در آینده ممکنه ضربه ای بخورید که به این راحتی ها نتونید جبرانش کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)