سلام فاطیما جان

امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری.

اینجا تالار مشاوره و همدردی هستش و نیمتونه مرجع خوبی برای پاسخگویی به سوالات حقوقی شما باشه و ممکنه هرکسی براساس اطلاعات شخصیش حتی شما رو غلط هم راهنمایی کنه

بنابراین بهتره با یک وکیل و یا با سامانه 129 مشورت کنی

موفق باشی