خانومی چند تا چیزو بهت گوشزد میکنمیکی اینکه سن و تحصیلات تو از جاریت بیشتره.و اون اصلا در حد واندازه تو نیست که بخوای بهش(رفتارعجیبش) بها بدیدوم اینکه جاریت هنوز خیلی بچس.تو سنیه که هرکی بهش بخنده دست و پاش شل میشه.سوم سعی کن بهش مهلت حرف زدن ندی.اصلا خودتو براش بگیر.باهاش زیادی صمیمی نشو(این کلا در مورد جاری صدق میکنه.بهترین جاری تو مشکلات خودش تو رو سپر خودش میکنه و بهت اسیب میرسونه)پس چه بهتر که فاصلتو باهاش حفظ کنی.شوهرت هم اینطور که میگی انسان عاقلیه پس اصلا درگیر این موضوع نکنش!اگه از محبت شوهرت حرفی زد بهش بگو اره خوب شوهرم میگه اون مث ابجی کوچولوم میمونه!منم ازش میخوام کمکت کنه.همونطوری که من اگه کمک لازم داشته باشم توقع دارم برادر شوهرم کمکم کنه!








علاقه مندی ها (Bookmarks)