به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 10 از 16 نخستنخست 12345678910111213141516 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 91 تا 100 , از مجموع 156
  1. #91
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    بهار. نوشته ات اتفاقی تلخ و غم انگیز رو به ذهن مینشونه. به شخصه نمیتونم چیزی بگم. اما دوست گلم. تصور میکنی تو دنیای بی رحم و خشن ما به هیچ کودکی ظلم نمیشه؟ هیچ کودکی در جنگ کشته نمیشه؟ مگر نوزادانی که در اثر حوادث صدمه میبینند گناهی کردند؟ مثلا خدا چه دشمنی با اطفال سرطانی میتونه داشته باشه؟ قطعا هزاران بار بیش از دیگران خدا محبتش رو به این اطفال معصوم نثار خواهد کرد.

  2. #92
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    jensen02 آیا درخواست شما مطابق با مقررات سایت هم دردیست؟

  3. کاربر روبرو از پست مفید majid_k تشکرکرده است .

    **سهیل ** (جمعه 18 مرداد 92)

  4. #93
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 تیر 94 [ 17:55]
    تاریخ عضویت
    1391-10-29
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    3,271
    سطح
    35
    Points: 3,271, Level: 35
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    195

    تشکرشده 268 در 91 پست

    Rep Power
    31
    Array
    بهار جان خوب میتونم حالتو بفهمم.چون منم دقیقا تو 5 سالگی یه اتفاق خیلی تلخ برام افتاد و حتی مادرم هم باخبر نشد.تا همین چند وقت پیش نمیتونستم فراموش کنم.حتی یادآوریش الانم برام سخته.ولی دیدم اینطور نمیشه زندگی کرد.تا کی باید غصه بخورم؟تا کی باید به خاطر چیزی ناراحت باشم که خودم هیچ نقشی نداشتم؟تا کی باید تاوان اشتباه بقیه رو من بدم؟دیگه تحملم تموم شد.گفتم گذشتمو که یه سری از افراد گند زدن.آینده واسه خودمه.نباید یه کاری کنم که خودمو تو آینده مقصر بدونم.لااقل خودم واس خودم کوتاهی نکرده باشم.
    کارای جدید رو تجربه کن.ببین کودومش تو رو میتونه شاد نگه نداره.

  5. کاربر روبرو از پست مفید tanin-91 تشکرکرده است .

    **سهیل ** (جمعه 18 مرداد 92)

  6. #94
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    سلام بهار خانم، یکی از دوستان گفته بود که شما یک ویژگی فوق العاده داری و من که ندیدم گفته باشه اون ویژگی چیه ولی من فکر میکنم

    (1) اون ویژگی اینه که خیلی با خودت صادق هستی. صریح و راحت حرفت رو زدی بدون اینکه بخوای خودت رو فریب بدی.

    (2) تمام حرفت اگه من درست متوجه شده باشم اینه: احساس میکنی کسی نمیخوادت. این دردته نه اینکه ازدواج نکردی یا دوست پسر نداری یا ....

    (3) من زیاد آدم معتقدی نیستم ولی منطقی هستم. شما خودت گفتی که حتی پیشنهاد دوستی هم نداشتی حالا من نمیدونم

    چرا سر خدا منت میزاری که پاک زندگی کردی؟ تو چاره ای جز پاک زندگی کردن نداشتی. از این گذشته اصلن خدا که واسه اینکارا نیست. خدا وقتی

    آدم رو آفرید اونرو جانشین خودش بر روی زمین قرار داد و از اون وقت دیگه کارا رو سپرده دست خودش.

    (4) خیلی از آدمهای این سایت تنها زندگی میکنند. البته با یک تفاوت. بیشترشون لااقل یکبار در زندگی طعم خواسته شدن رو چشیدن

    هر چند که ممکنه بعدش طعم خیلی خیلی تلخ خواسته نشدن رو هم چشیده باشند. در این مورد میشه بهت حق داد که بگی وضعت بدتره. شاید

    یکبار دوست داشته شدن و بعد کلی مکافات کشیدن از هیچ وقت دوست داشته نشدن بهتر باشه

    (5) تا اینجا که تقریبا هیچ چیز بدرد بخوری واست نگفتم! فقط صورت مسئله رو که خودت گفتی تکرارش کردم.

    (1) به نظر من پسرها در اولین دیدار جرقه خواستن براشون زده میشه و توی اولین دیدار هیچ چیزی جز ظاهر و رفتار ظاهری وجود نداره. روی این دوتا باید خیلی کار کنی.

    اینکه چطوری من نمیدونم ولی راستش من فکر میکنم که با توجه به اینکه حتی پیشنهاد دوستی هم نداشتی یکی از این دو تا باید مشکل داشته باشه.

    (2) سایت همسریابی به نظر من پیشنهاد خوبی بود. حتما بهش فکر کن. به نظر اونقدر فهمیده میرسی که خطرش برات زیاد نخواهد بود

    (3) سعی کن علاوه بر هدف پیدا کردن کسی برای در اومدن از تنهایی یک هدف دیگه هم برای خودت تعیین کنی. مثلا یه کاری شروع کن و سعی کن در مدت 3-4 ماه به نتیجه برسونی

    (4) من مثل بقیه دوستان اهل حرفهای قشنگ نیستم. شرایطتت واقعا سخته. حسی که توی این شرایط به آدم دست میده میتونه خیلی بد باشه.

    ولی زندگی همینه. باید بپذیری که توی این شرایط سخت فقط و فقط خودت میتونی به خودت کمک کنی. خدا فقط نشسته ببینه تو میتونی واسه خودت چکار کنی. همین!

    او هیچ وقت هیچ کاری برات نخواهد کرد. خودت رو بهش نشون بده! بهش نشون بده که جوهری از خدا در وجودت هست.

  7. 4 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (جمعه 18 مرداد 92), meinoush (جمعه 18 مرداد 92), نازنین آریایی (جمعه 18 مرداد 92), دختری تنها (جمعه 18 مرداد 92)

  8. #95
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 تیر 94 [ 17:55]
    تاریخ عضویت
    1391-10-29
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    3,271
    سطح
    35
    Points: 3,271, Level: 35
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    195

    تشکرشده 268 در 91 پست

    Rep Power
    31
    Array
    امیدوارم تو هم بتونی خاطرات بدتو مثل من فراموش کنی

  9. کاربر روبرو از پست مفید tanin-91 تشکرکرده است .

    **سهیل ** (جمعه 18 مرداد 92)

  10. #96
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مجید جان مشکل من جنگو سرطان و اینا نیستگند زد به کل زندگیم.بچگیم ,جونیم,آیندم,این دنیام,اون دنیام,همه زندگیمو گند زد با این جال فوق لسانس گرفتم در صورتیکه میتونست 1000 بار بهتر باشه

    - - - Updated - - -

    jensone عزیزم علاقه ای به فیس بوک و شبکه های دیگر مشابه ندارم,یه آیدی دارم واسه 5 تا دوست 4 تا خانم و 1 آقا که گفتم حاظر نیستم از دستش بدمولی خدا ازم گرفت مثل همه چیزای خوب دیگه که هیج وقت نداشتم,اونم واسم زیاد دید خدا

  11. #97
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 اسفند 92 [ 21:31]
    تاریخ عضویت
    1392-4-06
    نوشته ها
    119
    امتیاز
    724
    سطح
    14
    Points: 724, Level: 14
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 76 در 56 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    25
    Array
    سلام عزیزم همون طور که گفتی مااز زندگی تو چیزی نمیدونیم اگه بدونیم از اینجا نمیتونیم برات یک خاستگار جور کنیم عزیزم تو بخاطر اینکه ازدواج نکردی امشب حال بدی داری به قول خودت شب عیدی خیلیها بخاطر ازدواجشون الان حالشون بد الان خوده من امدم نشستم پای کامپیوتر اینجا با شما ها حرف میزنم شوهرم تو اتاق بعد یک دعوای گنده گرفته خوابیده منم با یک عنوان احساس بدبختی امدم اینجا نشستم عزیزم همه چیز ازدواج نیست خوب ازدواج کردن شما به مادر برادر تون که بهتون تیکه میدازن بگید خواستگار پیدا کنید تا من برم منم برات ارزوی خوشبختی میکنم امیدوارم موفق باشی

  12. کاربر روبرو از پست مفید niloo1 تشکرکرده است .

    **سهیل ** (جمعه 18 مرداد 92)

  13. #98
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array
    سلام بهار عزیز
    من تقریبا بیشتر پست های شما روخوندنم ولی نتونستم جواب هایی که بهت داده شده رو کامل بخونم البته با همین نگاه گذرا دیدم جواب های خوبی هم گرفتی

    راستش ظرفیت تاپیکت تکمیل شده خیلی وقته که تکمیل شده ولی هنوزم احساس بد و ناراحتی داری

    ببین بهار عزیزم این چندمین باره که همچین تاپیکی از دختری می بینم در مورد ازدواج نکردن و اینکه هیچ مردی تا حالا سمتشون نرفته و خواستگاری نداشتن و از این بابت افسرده هستن

    دخترایی با شرایط مختلف و ظاهر مختلف یکی میگه
    قشنگم
    یکی میگه قد کوتاهم
    یکی میگه معمولیم یکی میگه قد بلندم
    یکی میگه دماغم بزرگه یکی میگه استاد دانشگاهم یکی میگه دیپلمه ام و..........


    اگر بخوام بین این دخترای ی وجه اشتراک پیدا کنیم و بگیم اهان به این دلیل هست که دچار این وضعیت شدن .... اشتراکی بینشون پیدا نمیشه ....همون طور می گم با ظاهر ای متفاوت و وضعیت خانوادگی و مالی متفاوت هستند که میتونی سرچ کنی و تاپیک هاشون رو بخونی
    ولی یک مورد هست که تو تاپیک همشون جلب نظر می کنه و اون عدم اعتماد به نفس و عدم علاقه به خود هست ......

    به نظر من چیزی که باعث میشه هیچ مردی سمت ی دختر نیاد و مایل به ازدواج با اون نشه بستگی به ظاهرش قدش و وضعیت خانوادگیش نداره در درجه اول بستگی به شخصیتش داره....

    شخصیتی که اعتماد به نفسش پایینه و حس می کنه دوست داشتنی نیست و مورد پسند نیست این حس رو به دیگران انتقال میده که آره واقعا دوست داشتنی نیست.....


    بهار جان دختر خوب خواهش میکنم در مورد خودت اینطور فکر نکن ...فکر کن کسی لایق تو نبوده .
    ببین ازدواج قسمت هست یعنی واقعا به این حرف رسیدم
    این همه زن متاهل ی نگاهی بهشون کنی می بینی واقعا هیچ قشنگی و جذابیت ظاهری ندارن ولی خوب ازدواج کردن قسمتشو ن این بوده شاید خدا بهشون زیبایی نداده عوضش مرد خوب داده عوضش ازدواج به موقع داده ....
    هر کار خدا بی حکمت نیست ......

    بهار مطمئن دخترای بیشماری وجود دارن که بالای 30 سال سنشون هست و هیچ خواستگاری هم ندارن ولی مثل تو کاسه چه کنم چه کنم دستشون نیست و دارن از زندگیشون لذت می برن و همه زندگی شون تحت تاثیر این موضوع قرار ندادن ...



    تو 4 تا کا رباید انجام بدی یکی اینکه اعتیاد به نت رو ترک کنی سریعا ..

    دومیش اینکه بری سراغ ی ورزشی که روحیت رو تغییر بده هزینه زیادی هم لازم نیست بکنی از این مجموعه های ورزشی الزهرا برو که کلاس هاش ماهانه حدود 12 هزار تومن هست .برای شهرداری هستن

    سومیشم ذهنت رو از این نیاز عاطفی نیاز به مرد منحرف کن بهش فکر نکن سعی کن سرت رو با چیزای دیگه گرم کنی
    این مثل تشنگی می مونه وقتی تشنه هستی و به آب گوارا و خنک مرتبا فکر کنی و چشم بدوزی به لیوان و بطری های آبی که دست مرده بیشتر تشنه میشی

    چهارم که مهم تر از همه هست واقعا توکل به معنای واقعی توکل کن به خدا
    راستی در مورد قد هم بگم من اختلاف قدی محسوسی با تو ندارم حدود 3 - 4 فوقش بلندتر باشم ولی خوب من ازدواج کردم پس این دلایل باعث نمیشه کسی تو رو نخواد مثال عینی زدم برات که تو خودت دنبال نقطه ضعف نگردی
    مرا دوست بدار
    اندکی،ولی طولانی
    ویرایش توسط نازنین آریایی : جمعه 18 مرداد 92 در ساعت 02:24

  14. 5 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (جمعه 18 مرداد 92), meinoush (جمعه 18 مرداد 92), reihane_b (جمعه 18 مرداد 92), toojih (جمعه 18 مرداد 92), دختری تنها (جمعه 18 مرداد 92)

  15. #99
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 آبان 92 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1392-4-15
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    287
    سطح
    5
    Points: 287, Level: 5
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 26 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین آریایی نمایش پست ها


    شخصیتی که اعتماد به نفسش پایینه و حس می کنه دوست داشتنی نیست و مورد پسند نیست این حس رو به دیگران انتقال میده که آره واقعا دوست داشتنی نیست.....

    نازنین عزیزم میشه بیشتر این قسمت رو توضیح بدی؟
    چطوری این حس رو میشه توو خودمون ایجاد کنیم؟ ویژگی هاش چیه؟

    بهار جون تو هم تنها نیستی خیلی هاااا مثل تو تنهان، یکیش خود من
    از یه شکست عشقی و خیلی احساسی
    ولی خدایی اصلا اجازه نمیدم روحیه م خراب شده
    خودتو دوست داشته باش، دلتو...
    دلتو انقدر با این حرفا نسوزووون

    - - - Updated - - -

  16. 2 کاربر از پست مفید دختری تنها تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (جمعه 18 مرداد 92), نازنین آریایی (جمعه 18 مرداد 92)

  17. #100
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array
    سلام دختری تنها
    عزیزم یکی از مهم ترین کارایی برای ایجاد این حس میشه کرد اینکه تصویر ذهنی مثبتی از خودمون بسازیم
    منظورم این نیست که این تصویر ذهنی غیرواقعی باشه
    بلکه کاملا واقعی باشه و با تکیه بر صفات و ویژگی های مثبتمون شکلش بدیم
    یعنی صفات و ویژگی های مثبت خودت رو مورد توجه خودت قرار بدی مثلا اینکه چشمای قشنگی داری یا دندونهای ردیفی داری....مهربونی ...یا تحصیل کرده ای

    این چند ویژگی مثبت را برای خودت بلد کن و یادآوری کن مثلا وقتی بهار تو جمع هستش باید اون تصویر ذهنی مثبت رو تصور کنه و بدونه دیگران دارن مثلا یک دختر مهربون با چمشای خوشگل می بینن که تحصیل کرده و محترمه (مثلا دارم میگم نمی دونم چه ویژگی مثبتی در بهار وجود داره )... به جای اینکه مثلا تو ذهنش این باشه که من ی دختر بی عرضه هستم که به این سن رسیدم هنوز درگیر دوستی نتی هستم جای اینکه شوهرم کنارم باشه...و بقیه همه ازدواج کردن و هیچ کس مایل نیست حتی با من دوست شه.

    بعد باید از اشتباهات خودمون فقط برای عبرت گرفتن استفاده کنیم و از اونها درس بگیریم نه اینکه چیزی باشن که به سبب اونها هی به خودمون سرکوفت بزنیم و هی بگیم اره فلان اشتباه رو کردم بس که کودنم و بدبختم و باید تاوانشم بدم

    به جاش بگیم درسته که اشتباه کردم ولی اشتباه کردم فاجعه که رخ نداده زندگیم به اخر نرسیده عوضش برام درس عبرت شد ...


    دیگه دختری تنهای عزیز سعی کنیم چیزایی که به جذابیتمون می افزایه رعایت کنیم مثلا تناسب اندام ! نظافت ظاهری و چهره خندان داشتن....اینا یعنی ما به خودمون احترام میزاریم و خودمون را دوست داریم .

    می تونیم وقتی یک فردی رو می بینم که شخصیش جذاب هست برای من از شخصیت اون الگو برداری کنیم و سعی کنیم اون صفات اخلاقی رو تو خودمون رشد بدیم
    بازم اگر چیزی به ذهنم رسید می نویسم عزیزم
    مرا دوست بدار
    اندکی،ولی طولانی

  18. 6 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (جمعه 18 مرداد 92), dokhtare kordestan (جمعه 18 مرداد 92), meinoush (جمعه 18 مرداد 92), saraamini (جمعه 18 مرداد 92), toojih (جمعه 18 مرداد 92), دختری تنها (جمعه 18 مرداد 92)


 
صفحه 10 از 16 نخستنخست 12345678910111213141516 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.