بهار. دائم اشاره میکنی چیزی از زندگیت نمیدونیم. اما خودت هم اشاره نمیکنی. اگر اونقدر بیانش برات سخت نیست و یا مشکل خاصی نیست که در محیط مجازی از طرف دوستانت شناخته بشی. چنانچه صلاح میدونی. بگو شاید مشاوران سایت بتونن راهی برای رفع بحران نشونت بدند. ( البته من هم تنها یک کاربر هستم.)