به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 9 از 16 نخستنخست 12345678910111213141516 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 90 , از مجموع 156
  1. #81
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    حالم خوش نیستجز اون هیچکس رو نداشتم که باهاش حرف بزنم دیگه هونم نیست حالا چیکارکنم؟

    - - - Updated - - -

    دلم به اون خوش بودخدا اونو هم ازم گرفت

    - - - Updated - - -

    دلم به یه دوست نتی خوش بود اونو هم ندارم دیگهچیکارکنم/؟

    - - - Updated - - -

    تو این خراب شده کسی نیست به من بدبخت کمک کنههههههههههحالم بدههههههههههههههههههههههه

    - - - Updated - - -

    خدااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااا
    [ه این انصافه کاری کنی که یه دختر27 ساله واسه یه دوست نتی گریه کنه؟ببین کارمو به کجاکشوندی

    - - - Updated - - -

    ببین خدا چه بلایی سرم آوردیییییییییییییی

    - - - Updated - - -

    آخه خدا چرا با من این کارو میکنی؟یکی بهم بگه خدا چی میخواد از جونم؟خوب یه دفعه منو بکشه دیگه این کارا چیه؟خسته شدم از این همه بدبختی بخدا کم آوردم

    - - - Updated - - -

    ببین خدا کارمو به کجا رسوندی که تو سن 27 سالگی بشینم وتسه ه دوست نتی گریه کنمممم

  2. #82
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    بهار. کمی آرام باش. همه ما دوستت هستیم.

  3. #83
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 خرداد 93 [ 19:00]
    تاریخ عضویت
    1392-5-03
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    1,016
    سطح
    17
    Points: 1,016, Level: 17
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,066

    تشکرشده 121 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام بهار خانم

    شما مکررا گفتین که مشکلی ندارین ! ولی همین کاراتون یه مشکله

    شما نباید به خاطر نبود خاستگار روند زندگیتون رو با این فکرا تعطیل کنید!!
    برا زندگیتون هدف تعیین کنید و برین جلو برا ازدواجم حتما مورد پیش می یاد

    ارشد دارین برین دکترا - فلان مدرک رو دارین بالاترش رو بگیرین فلان هنر رو دارین برین ازش ایستفاده کنید.

    - - - Updated - - -

    اصلانم دنبال دوستیا نتی نباشین که فایده ایی نداره!! فقط عذاب وجدان و ناراحتیش میمونه براتون

    هر چه سریعتر یه تصمیمی بگیرین یه هدفی داشته باشین و برین دنبالش
    موفق باشین

  4. 2 کاربر از پست مفید **سهیل ** تشکرکرده اند .

    bahar.65 (پنجشنبه 17 مرداد 92), reihane_b (پنجشنبه 17 مرداد 92)

  5. #84
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    بهار عزیزمم متاسفم بابت حس وحال الانت. اما دوست نازنین این دوستی درس تو رو برای یه مدت از تنهایی نجات داد اما بدیش بیشتر. ببین الان چقدر ناراحتی. ببین چقدر غصه می خوری! چقدر دلت شکس! به خدا به قول مدیر همدردی انقدر به احساسات اهمینت ندین شما رو تو خودشون سرخ می کنن. رها اورد این دوستیهای زودگذر خ وقتها کم شدن اعتماد بنفس.


    می دونم تنهاایی خ سخت. چون خودم 32 سالمه و خ تنهام الان. یعنی 5 سال از شما بزرگتر. با گریه مشکل حل میشه؟ با بی طاقتی حل میشه؟

    این حس تنهاییت شما رو دچار خطا کرده من می دونم که اگه کسی رو داشته باشی خ احساس خوبیه یعنی همه اینو می دونن اما خوب که ادم از خودش فاصله بگیره و از جهات دیگه هم به قضیه نگاه کنه!

    درست بودن با یه همرا خ لذت بخشه اما اگه شما 100 درصد هم خوشبخت باشی نیازهای دیگه ای هم داری مثل خودشکوفایی مثل داشتن هدف. درسته؟ نمیشه که شبانه روز با یارت بگذرونی میشه؟ زندگیت تکراری نمیشه؟



    حالا اگه یارت هم عالی نباشه و مشکلاتی داشته باشه اینجوری چون توقعت از ازدواج بالاس ضربه می خوری میبینی از چاله در اومدی افتادی تو چاه!

    ببین خیلی ها تو همین سایت ازدواج کردن و تنهان. راه حل برطرف کردن تنهایی وابستگی به یه عامل خارجی نیس. همون طور که یکی از اشتباهات رایج در مورد ازدواج همینه یعنی ملت ازدواج می کنن که از تنهایی در بیان

    نمی خام با این حرفام منکر تنهایی بشم نه. ولی باید صیورتر باشی. باید دنبال راه درس باشی. ارتباطاتت رو نازنین بیشتر کن. به سر ووضعت بیشتر برس. شا د بگرد اگه تهرانی با گروهای طبیعت گردی بیشتر برو بیرون

    و بدون عزیزم شرایطت همینه می دونم که خ ها اوضاشون بهتر از من و شماس می دونم دیدن تفاوتها ازاردهنده است اما این زندگی تو نازنین. چیزی که بخای انتطارش رو بکشی رخ نمی ده. پس بهتر منتظر نباشی . نزار افسرده شی. افسرده شدن خ راحت. بالاخره ممکنه ازدواج نکنی( نمی خام ناامیدت کنم اما یه واقعیته. البته من امیدوارم زودتر ازدواج کنی و خوشبخت باشی. ) اما هیچوقت ناامید نباش. به جای غصه تلاشت رو بیشتر کن نازنین
    و در انتها
    امید دارویی است که درد را شفا نمی دهد ، اما درد را قابل تحمل می کند
    من خ از دوستام ازدواج کردن ولی خ پویا نیستن. سعی کن پویا باشی همیشه . درد تو بی هدفی



    ویرایش توسط مهرااد : پنجشنبه 17 مرداد 92 در ساعت 21:41

  6. 3 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    bahar.65 (پنجشنبه 17 مرداد 92), majid_k (پنجشنبه 17 مرداد 92), reihane_b (پنجشنبه 17 مرداد 92)

  7. #85
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array


    - - - Updated - - -

    آخه چرا خدا باید راضی باشه که بندش برای فرار از بدبختی و تنهایی تو این سن و سال محتاج دوست نتی باشه؟من دیونه نیستم ولی امشب داغونم واقعا کم آوردم

    - - - Updated - - -

    حرف من با خداستفقط بگه چرا؟دلم به این خوش بود اونم ازم گرفتتاکی میخواد باهام بجنگه؟آخه شماها چی میدونید از زندگی من؟

    - - - Updated - - -

    چراباید تنها سرگرمی و تنها دلخوشی من این نت لعنتی باشه

    - - - Updated - - -

    حالم بدهمن برای فرار از بدبختیهایی که کسی نمیدونه پناه بردم به اون دوست.نه من ازش انتظاری داشتم نه اون,فقط حضورش لازم بودباید باشه
    شما چیزی از زندگیم نمیدونید

  8. #86
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    بهار خانم سلام
    فک کنم براتون پست گذاشته باشم ولی بازم میگم...
    ببینین شما واقعا احساس تنهایی میکنین این درسته ولی دوستی های نتی رو منم تجربه کردم یه روز هست و یه روز نیست..
    هر چی بیشتر غرقش بشین بدتره.
    یادمه یه خانمی مث شما رو میشناختم که توی سن و سال شما بود و از وقتی اومد توی وبلاگم بهم وابسته شدم به شدت و هر چی هم بهش میگفتم من اصلا نمیتونم با شما بمونم همش احساس وابستگی میکرد اون موقع براش گفتم که این رابطه ها موندگار نیست ولی گوش نمیداد ... اونم احساس تنهایی میکرد مث شما دقیقا مث شما و همش از ترس هاش و تنهایی هاش برام مینوشت. ولی اخر من نتونستم باهاش رابطه برقرار کنم و فقط کمکش کردم تا خودشو پیدا کنه و ازدواج کنه ... سعی کنین همدم واقعیتون رو پیدا کنین نه مجازی.. لطفا با اینکه میدونم سخته ( خودمم درگیرش بودم) از دوستی نتی فاصله بگیرین
    یه مدت توی زندگیم خیلی مشکلاتم شدید بود البته الانم هست ولی یه مدت حالم بد بود یکمی میرفتم سمت چت دوست داشتم با یکی دوست بشم چ دختر چ پسر ولی اینجا گفتن دیگه نرو و منم ترک کردم به معنی واقعی و الان حالم بهتره. اینجا همه دوست همیم و همدرد هم.. هر موقع دلت گرفت اینجا بنویس دوستان کمکت میکنن
    توکل به خدا کن ... آرامش میگیری .. امیدوارم ایمانت مث من ضعیف نباشه

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  9. 2 کاربر از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده اند .

    bahar.65 (پنجشنبه 17 مرداد 92), reihane_b (پنجشنبه 17 مرداد 92)

  10. #87
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اگه راز زندگیمو بدونید شمام به جای من با خدا دعوا میکنید,بهم ظلم کرد الانم نمیذاره زندگی کنم

    - - - Updated - - -

    کفر نمیگم ولی خستم,داغونم,کم آوردم,حالم خوش نیستچراباید شب عیدی این حالو روز من باشه؟اونم واسه چیزاییگه خارج از اراده من بوده وهستهی خداااااااااااااااا

    - - - Updated - - -

    محمد هرکی جای من بود ایمانش ضعیف میشد,تو 5 سالگی خدا دستمو نگرفت,میدونید 5 سالگی چه سنیه؟اونم دست من بود؟شماها 5 سالگی چیکار میکردین؟

  11. #88
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    بهار. دائم اشاره میکنی چیزی از زندگیت نمیدونیم. اما خودت هم اشاره نمیکنی. اگر اونقدر بیانش برات سخت نیست و یا مشکل خاصی نیست که در محیط مجازی از طرف دوستانت شناخته بشی. چنانچه صلاح میدونی. بگو شاید مشاوران سایت بتونن راهی برای رفع بحران نشونت بدند. ( البته من هم تنها یک کاربر هستم.)

  12. #89
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از همین درد 5 سالگیمه پناه میارم نتلااقل واسم دعا کنید
    واقعا حالم افتضاحه واقعا داغونم
    خستم

  13. #90
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    شما هم از زندگی ما خبر نداری
    این لینک رو بخون
    http://www.hamdardi.net/thread-29633.html#post286747

    تو همین سایت خانمی بودن که با وجود دوبرادر معتاد و بد اخلاق و دست بزن تونسته بودن زندگیشون رو تغییر بدن. اپلای کردن رفتن اروپا نه با پول خودش بلکه بابورسیه شدن هزینه ابتدایی اولیه هم که مقدار ناچیزی با کار کردن این و رو اونور چیدا کردن. به قوال خودش اگه ایران می موند نه کسی حاضر میشد باهاش ازدواج کنه و باید هر روز کتک می خورد
    می تونی تا هروقت دلت خاس غصه بخوری ادمای زیادی می اد تو زندکیت و مرن . هروقت تونستی با نبودشون خوشبخت باشی یعنی واقعا خوشبختی. تو نباید انقدر خودت رو ضعیف نشون بدی که به خاطر یه دوست نتی این حال بهت دست بده. از خدا می خام خوشبهختی بدون وابستگی رو بهت ببخشه
    ویرایش توسط مهرااد : پنجشنبه 17 مرداد 92 در ساعت 23:49


 
صفحه 9 از 16 نخستنخست 12345678910111213141516 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.